Hop til indhold
Guest Vestegnen

Sammenfoldede håndklæder

Recommended Posts

Guest Vestegnen

Hej

Jeg har altid studset over, at der på hovedparten af alle fotos fra thaiklinikker er nogle af kunstfærdigt sammenfoldede håndklæder, der vel skal forestille en fugl af en slags. Spørgsmålet er bare hvorfor? Er der én med et rimeligt bud på det? I kan bilde mig hvad som helst ind :-)

Vestegnen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 6 minutter siden:

Hej

Jeg har altid studset over, at der på hovedparten af alle fotos fra thaiklinikker er nogle af kunstfærdigt sammenfoldede håndklæder, der vel skal forestille en fugl af en slags. Spørgsmålet er bare hvorfor? Er der én med et rimeligt bud på det? I kan bilde mig hvad som helst ind :-)

Vestegnen.

Det er bare dekoration.

I Thailand har man meget fokus på udsmykning af en hver art.

Selv vandmeloner og ananas bliver kunstfærdigt udskåret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flere steder i sydøstasien oplever man sådanne dekorationer med håndklæderne på hoteller. Har endog oplevet det i Ægypten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
olenn skrev, for 40 minutter siden:

Flere steder i sydøstasien oplever man sådanne dekorationer med håndklæderne på hoteller. Har endog oplevet det i Ægypten.

Og også set det i Tyrkiet (Dengang da det var mere populært at rejse dertil, end det er nu)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...