Hop til indhold

Sammenfoldede håndklæder

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg har altid studset over, at der på hovedparten af alle fotos fra thaiklinikker er nogle af kunstfærdigt sammenfoldede håndklæder, der vel skal forestille en fugl af en slags. Spørgsmålet er bare hvorfor? Er der én med et rimeligt bud på det? I kan bilde mig hvad som helst ind :-)

Vestegnen.

Skrevet
Vestegnen skrev, for 6 minutter siden:

Hej

Jeg har altid studset over, at der på hovedparten af alle fotos fra thaiklinikker er nogle af kunstfærdigt sammenfoldede håndklæder, der vel skal forestille en fugl af en slags. Spørgsmålet er bare hvorfor? Er der én med et rimeligt bud på det? I kan bilde mig hvad som helst ind :-)

Vestegnen.

Det er bare dekoration.

I Thailand har man meget fokus på udsmykning af en hver art.

Selv vandmeloner og ananas bliver kunstfærdigt udskåret.

Skrevet

Flere steder i sydøstasien oplever man sådanne dekorationer med håndklæderne på hoteller. Har endog oplevet det i Ægypten.

Skrevet
olenn skrev, for 40 minutter siden:

Flere steder i sydøstasien oplever man sådanne dekorationer med håndklæderne på hoteller. Har endog oplevet det i Ægypten.

Og også set det i Tyrkiet (Dengang da det var mere populært at rejse dertil, end det er nu)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.