Hop til indhold
Guest MichSims

Fotografer

Recommended Posts

Guest MichSims

De fleste billeder af glædespigerne ligner hinanden ret meget både hvad angår positioner, baggrunde og efterbehandling.  Så noget siger mig at nogle fotografer har specialiceret sig i at fotografere GP'er. 

Tænker ihvertfald ikke at det foregår hos den lokale photocare :)

Hvordan finder pigerne frem til de gode fotografer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske huset har en fotograf tilknyttet? Så pigerne kan kan fremstå som én nærmest homogen masse. 

Ellers er der jo altid den mulighed, at logge på Scor og vente et døgns tid, så skulle der gerne være et par fotografer at vælge imellem i indbakken. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Eller evt. Kunder som er fotografer og måske tilbyder en bytte ydelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har valgt at prøve en ny til mine næste billeder. Jeg kender kun til 2 fotografer på Sjælland som tager billeder af GP'ere.

Der var engang 5 forskellige herovre. Men de 3 er væk. Og de sidste 2 tager så af Alle pigerne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De steder jeg arbejder er der 2 fotografer tilknyttet.. Som man kan vælge at bruge.. Eller man kan bruge sin egen hvis man kender en man har det bedre sammen med.. Vi piger finder jo inspiration i hinandens billeder og derfor fremstår de nok rimelig ens.. Hehe.. Og så er det begrænset hvor mange virkelig pæne positioner der findes uden at det bliver for underligt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims

Tak for svarene. Jeg havde også på fornemmelsen, at det foregik sådan. Hvis man som ny pige selv skulle ud og finde fotograf ville det være et ret stort skridt, tænker jeg. Grænseoverskridende på højde med at tage imod din første gæst.

Det er jo alligevel lidt specielt at møde op som sig selv og få taget ret udfordrende billeder som skal trække mænd til at have sex med en. Tilliden til fortrolighed med fotografen skal være der mener jeg. Derfor er fotograferne fra scor.dk måske heller ikke det mest optimale valg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MichSims skrev, for 4 minutter siden:

Tak for svarene. Jeg havde også på fornemmelsen, at det foregik sådan. Hvis man som ny pige selv skulle ud og finde fotograf ville det være et ret stort skridt, tænker jeg. Grænseoverskridende på højde med at tage imod din første gæst.

Det er jo alligevel lidt specielt at møde op som sig selv og få taget ret udfordrende billeder som skal trække mænd til at have sex med en. Tilliden til fortrolighed med fotografen skal være der mener jeg. Derfor er fotograferne fra scor.dk måske heller ikke det mest optimale valg?

Hvad! Det siger du ikke? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims
Iscenesat Virkelighed skrev, den 9/11/2016 at 08:44:

Hvad! Det siger du ikke? :D

Bare en tanke :D

 

men er der ikke en sitren i maven ved at få taget disse billeder, eller er det bare mig der tænker det må være lidt vildt at møde op og blive fotograferet i frække stillinger og fotografen ved hvad de skal bruges til, når man er helt ny altså?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fotografen
MichSims skrev, den ‎10‎-‎11‎-‎2016 at 12:42:

Bare en tanke :D

 

men er der ikke en sitren i maven ved at få taget disse billeder, eller er det bare mig der tænker det må være lidt vildt at møde op og blive fotograferet i frække stillinger og fotografen ved hvad de skal bruges til, når man er helt ny altså?

Hej MichSims

Tak for at du bringer emnet på banen. Gode billeder er vigtige for enhver forretning kan fungere optimalt.

Alle de dejlige kvinder som bruger EG må, som du skriver, virkelig stå i et dilemma når de skal ringe til en fremmed. Som professionel fotograf (se brugernavnJ) ved man at kemien mellem den der fotograferes og fotografen er virkelig vigtig for et optimalt resultat.

Jeg arbejder med alle mulige forskellige opgaver op typer og har som erfaring, at hvis man viser andre mennesker den fornødne respekt kommer det tilbage i form af gode billeder og ind i mellem endda venskaber. Det gælder jo i alle livets sammenhænge. Man skal kunne se det smukke i andre mennesker for at få det optimale ud af både livet og billederne. Med gensidig respekt behøves kvinden heller ikke føle det ubehageligt at stå ved hvad hun laver. De er sgu mega seje dem jeg kender.

Når jeg ser på alle de sindssyge dejlige kvinder som bruger EG, tænker jeg tit på hvor let det må være at være fotograf her. Jeg har en aftale inden så længe og glæder mig vildt til at lave billederne for hende og håber at hun vil lægge dem ud med mit logo på. Det er naturligvis sådan at der først betales når kunden er tilfreds med både motiv og redigering uanset opgavens art. Det gælder for Loke som for Thor.

Alt det bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MichSims skrev, den 9/11/2016 at 08:37:

Tak for svarene. Jeg havde også på fornemmelsen, at det foregik sådan. Hvis man som ny pige selv skulle ud og finde fotograf ville det være et ret stort skridt, tænker jeg. Grænseoverskridende på højde med at tage imod din første gæst.

Det er jo alligevel lidt specielt at møde op som sig selv og få taget ret udfordrende billeder som skal trække mænd til at have sex med en. Tilliden til fortrolighed med fotografen skal være der mener jeg. Derfor er fotograferne fra scor.dk måske heller ikke det mest optimale valg?

Nu kan man jo beskue købesex og fotografering fra forskellige vinkler. Det er jo nok ikke helt lyv, at selv om man på den ene side taler om tillid og fortrolig, så skal det også medtages, at elementet vi kender ikke hinanden rent faktisk også betyder en del. 

Og.... det er faktisk den cocktail der betyder rigtig meget i branchen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...