Hop til indhold

Recommended Posts

jeg har lige været en tur derinde i dag......super god massage for det første.

For det andet, så "tilbyder" de ikke andre ydelser end massage ved skranken - men når man kommer

ind i massagerummet er det bare at spørge, hvis de ikke selv spørger, det er hvad jeg kunne forstå fordi

chefen derinde ikke vil sammenlignes med andre klinikker, men som sagt det kan lade sige gøre.

Jeg gav 200 kr for 40 mins skøn massage, og så gav jeg 300 for en hånder......tror egentlig hun gerne

ville have mere, men havde kun de 3 efter jeg havde brudt min 500 kr. seddel.

Så en rigtig god middagsstund, kan varmt anbefale det, rigtig søde og smilende piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
felixdahousecat skrev, for 7 timer siden:

jeg har lige været en tur derinde i dag......super god massage for det første.

For det andet, så "tilbyder" de ikke andre ydelser end massage ved skranken - men når man kommer

ind i massagerummet er det bare at spørge, hvis de ikke selv spørger, det er hvad jeg kunne forstå fordi

chefen derinde ikke vil sammenlignes med andre klinikker, men som sagt det kan lade sige gøre.

Jeg gav 200 kr for 40 mins skøn massage, og så gav jeg 300 for en hånder......tror egentlig hun gerne

ville have mere, men havde kun de 3 efter jeg havde brudt min 500 kr. seddel.

Så en rigtig god middagsstund, kan varmt anbefale det, rigtig søde og smilende piger.

Tak for dit indslag.. Så må jeg vist hellere prøve det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...