Hop til indhold
Bonderoeven

Sugardating - Spørgsmål fra en begynder

Recommended Posts

Hey

Jeg er bekendt med begrebet, og ved hvad det går ud på....
Men findes der GRATIS danske sider på nettet, der fokuserer på området?  For jeg kan umiddelbart kun finde betalingssider... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sugarbabe

Jeg tænker, at der netop kun findes betalingssider for at sikre seriøsitet. Kan man ikke ofre en lille sum for medlemskab, er konceptet nok ikke det rette for een :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sugarbabe skrev, for 4 timer siden:

 for at sikre seriøsitet. 

Så skulle de nok også tage penge for en BT/SB-profil, tror du ikke? Det er vist bare en aaaanelse mere nærliggende at det er for at sikre profit. Mit gæt er, at langt flere  SD/SM, der kunne finde på at oprette sig, faktisk også vil gennemføre at mødes med nogen. Men det er bare et gæt ;)


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sugarbabe
Bebop skrev, for 4 timer siden:

Så skulle de nok også tage penge for en BT/SB-profil, tror du ikke? Det er vist bare en aaaanelse mere nærliggende at det er for at sikre profit. Mit gæt er, at langt flere  SD/SM, der kunne finde på at oprette sig, faktisk også vil gennemføre at mødes med nogen. Men det er bare et gæt ;)


 

Selvfølgelig er det hovedsageligt for profit :) I udlandet er der mange sider, hvor sugarbabes også skal betale, hvis de vil have en masse fordele, så jeg giver dig ret. Pointen er jo bare lidt at en SB jo netop er den fattige i forholdet mens SD'en er den rige, så det giver vel mening med forskel i betaling. Dog er det et kæmpe problem med useriøsitet fra begge sider, og det problem er vist ikke så let at komme om :) Men jeg holder altså på, at det ikke giver mening med en gratis sugardaddy profil :)

Redigeret af Sugarbabe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...