Hop til indhold
BdsmPar

Lørdag d. 12 fra 16-18. 2 tøser, 2 timer!

Recommended Posts

Nogle der har lyst til et spontant mini GB på lørdag?

Vi disker op med 2 lækre tøser. Tøsen her fra parret (ala kokken fra STAY) samt den nye mørke tøs :)

Lolitalook, pigesex, våde tøser, våde blowjobs, klask i røven, grin, smil og hygge som altid :) Måske lidt dominans og bondage hvis gæsterne er til dette.

Sted: Frb

Tid: 16-18

Pris: 1.200kr

Tilmelding stadig på [email protected] - skriv dit profilnavn herinde samt lidt om dig selv hvis ikke vi har mødt dig før :)

 

Start lørdagen i godt selskab med os - håber vi ses :)

PS: Spær 10 og/eller 11 december. Vi afholder julefrokost i stil med STAY arrangementet. Mange timer, mad og drikke, knep og knep, kom igen og igen, masse frække juletøser ;) Opslag kommer snarest :)_DSC3739-Edit-1.jpgIMG_9360-1.jpgIMG_1312-1.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser fantastisk spændende ud.

Jeg elsker det billede med den åbentstående skjorte. Der er både en slags uskyldig romantik over det, og samtidig synes jeg det er voldsomt sexet.

Hvis der findes lignende billeder af pigen vil vi da gerne se dem i fremtiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende spændende - både det på lørdag og j-frokost! :P . Hvis jeg kan nå forbi på lørdag gør jeg det KG! - vender lige tilbage når jeg ved noget mere sikkert. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrCerious skrev, for 16 timer siden:

Spændende spændende - både det på lørdag og j-frokost! :P . Hvis jeg kan nå forbi på lørdag gør jeg det KG! - vender lige tilbage når jeg ved noget mere sikkert. :)

Du skal være velkommen - altid dejligt med kendte ansigter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BdsmPar skrev, den 7. november 2016 at 22:29:

Vi disker op med 2 lækre tøser. Tøsen her fra parret (ala kokken fra STAY) samt den nye mørke tøs :)

Kokken fra Stay! Uhadadada.

Så fin, så sprød, så lækker. Så... så... så... svært at sætte ord på.

Efter at hun - i rundt regnet halvanden time - havde stået og snittet ingredienserne og stegt dem til lækker wokmad, kun iført frækt, sort undertøj og sorte stiletter, tog den lille, smukke pige for sig af den ret hun foretrækker: xxx.

Kan kun give hende mine bedste anbefalinger :-) Fem ***** stjerner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Pokkers - kan ikke på lørdag - lyder ellers perfekt :) forsøger at få fri til julemåltidet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damn, kan desværre alligevel ikke. :-( . Havde lige håbet på det.....så længe siden vi sidst sås. KG og tøsen......dammit. :? ...men trust me når jeg siger jeg prøvede alt jeg kunne for at vikle mig ud af den anden forpligtigelse.

Håber I får et fremragende arrangement! - vil sende jer et par rigtigt frække tanker imorgen imellem kl16-18. :P . Og håber der snart kommer en anden mulighed, måske der i december til julefrokosten. :)

Slutteligt - skulle der sidde nogle "tvivlere" derude, så kan jeg fortælle at KG + tøsen ALTID arrangerer klasse arrangementer! - og er begge to super fede og skønne frække mennesker. Så det er bare med at komme afsted ;-)

Vi ses!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Så bliver det alligevel hvid jul i år :-o Ser frem til at høre mere om d.10/11 :-) 

 

hav en fandens fræk lørdag alle sammen.  Håber jeres mini GB bliver til noget! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...