Hop til indhold
Pervy

Hold da op :-o Er Thalia for lækker til at være sand?

Recommended Posts

Hun er jo en mand eller han er en kvinde eller... jeg er lidt forvirret :huh:

Tænkt hvis et rumvæsen kom til jorden for at studere vores kønsdrift og hende var den første de stødte på...

men nogen er faktiske født sådan hvad kalder man det kan ikke lige huske det ikke transkønnet det er dem der føler at de er i et forkert køn. Hvis temmelig sjældent Tvekønnet det var det ord jeg ledte efter. hedder nok noget mere fint på lægesprog. Hermafrodit

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 2 timer siden:

Hvis man altså er til transseksuelle.

Så det du siger er, at man kun er tiltrukket af det man er tiltrukket af?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervy skrev, for 15 timer siden:

Nu må I øvrige sgu da ha mig undskyldt. Pervy lægger et indlæg om trans i det korrekte forum og stiller et relevant spørgsmål indenfor denne kategori, hvorefter I kommer med fuldstændig irrelevante kommentarer. Det var måske det du skulle kommentere på hr. Internalizer!

1955

ps. jo hun er sgu super lækker, skal dog ikke nyde hendes store p.. i min lille r..:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 8 minutter siden:

Nu må I øvrige sgu da ha mig undskyldt. Pervy lægger et indlæg om trans i det korrekte forum og stiller et relevant spørgsmål indenfor denne kategori, hvorefter I kommer med fuldstændig irrelevante kommentarer. Det var måske det du skulle kommentere på hr. Internalizer!

1955

ps. jo hun er sgu super lækker, skal dog ikke nyde hendes store p.. i min lille r..:-)

Har du ikke en lille "kost", så du selv kan "feje" :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...