Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt denne super dejlige kvinde http://www.eroguide.dk/profile/Kira24år sidste fredag , må nok sige det var et besøg jeg meget sent vil glemme 

Hun er en super smuk og fræk kvinde , hun er nærværende og "til stede " ingen maskin sex overhovedet . Hun fik mig til at glemme tid og sted 

Har været ved en del gp. Og hun overgår dem alle , med flere længder . Man får virkelig følelsen af at hun virkelig har lyst til at have sex med en . Og lige til sidst skal det nævnes at hun kysser helt ufattelig godt 

Det er absolut ikke sidste gang jeg besøger hende 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
keco skrev, 1 time siden:

Har besøgt denne super dejlige kvinde http://www.eroguide.dk/profile/Kira24år sidste fredag , må nok sige det var et besøg jeg meget sent vil glemme 

Hun er en super smuk og fræk kvinde , hun er nærværende og "til stede " ingen maskin sex overhovedet . Hun fik mig til at glemme tid og sted 

Har været ved en del gp. Og hun overgår dem alle , med flere længder . Man får virkelig følelsen af at hun virkelig har lyst til at have sex med en . Og lige til sidst skal det nævnes at hun kysser helt ufattelig godt 

Det er absolut ikke sidste gang jeg besøger hende 

Altid troværdigt med et nyt medlem der overdrevent roser en gp i " hans" første indlæg :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er Kira ikke den eneste gp. Jeg har prøvet , har været i "gamet" i flere år . Overdriver bestemt ikke . Har besøgt Kira en hel del gange . Har "bare valgt at beskrive det sidste besøg ved hende . 

Har været lige godt hver eneste gang ! ! ! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må gerne være ny og skrive en rosende anmeldelse.

Hvis man mener der er ugler i mosen, så kan man benytte rapport-funktionen, ikke afspore tråden.

 

Hohum!

 

Int

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal ikke tage det så tungt Kira - bare vær glad for den gode anmeldelse. Fuck janteloven :)

Ps - hvor mange sukkerstænger kan du holde på en gang ?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

KIra er nu en rigtig dejlig en :) må vidst heller snart få besøgt dig igen :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kira24år skrev, for 13 minutter siden:

Highlow 3 stk sukkerstænger på hver bryst hihi :) 

Wow, så må du have nogle lange nipples. :D

:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kira24år skrev, for 23 timer siden:

Highlow 3 stk sukkerstænger på hver bryst hihi :) 

Jeg er imponeret ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kira24år skrev, den 16. dec. 2016 at 00:14:

Highlow 3 stk sukkerstænger på hver bryst hihi :) 

Ellers pæne kasser. De springer jo ud af skærmen. Fanme flotte. Man burde besøge dig en dag

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte de er ligeså dejlige i virkeligheden, var de i hvert fald da jeg så hende for et års tid siden. Må få mig taget sammen og prøve at få arrangeret noget, så jeg kan få dem at se igen :wub:  Passer mig bare fandens dårligt om fredagen i forhold til mit job.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...