Guest Kintamani Skrevet 7. November, 2016 Er der nogen, der har kendskab til Sri Lanka og massage og måske fuld pakke? Jeg skal være i Kandy og Hikkaduwa (tæt ved Galle) - På forhånd tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Picasso 39 Skrevet 9. November, 2016 Hej Jeg har en smule erfaring med Sri Lanka - og det er ikke stedet, hvis det er piger, der skal findes. Du kan få masser af kropsmassage med et HJ - men at finde piger der yder hele pakken er lidt svært. Jeg prøvede, en Sri Lanka pige på mit hotelværelse i Colombo - men seancen var ikke umagen værd. Havde faktisk læst om det inden - men det skulle lige prøves. Tror du skal prøve at finde en udenlandsk pige på en bar - det er mit råd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kintamani Skrevet 11. November, 2016 Picasso skrev, den 9/11/2016 at 13:17: Hej Jeg har en smule erfaring med Sri Lanka - og det er ikke stedet, hvis det er piger, der skal findes. Du kan få masser af kropsmassage med et HJ - men at finde piger der yder hele pakken er lidt svært. Jeg prøvede, en Sri Lanka pige på mit hotelværelse i Colombo - men seancen var ikke umagen værd. Havde faktisk læst om det inden - men det skulle lige prøves. Tror du skal prøve at finde en udenlandsk pige på en bar - det er mit råd. Tak Picasso ... Kender du nogle steder i Kandy og Hikkaduwa med go' massage og HJ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg