Hop til indhold
Guest Kintamani

Sri Lanka

Recommended Posts

Guest Kintamani

Er der nogen, der har kendskab til Sri Lanka og massage og måske fuld pakke? Jeg skal være i

Kandy og Hikkaduwa (tæt ved Galle) - På forhånd tak!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har en smule erfaring med Sri Lanka - og det er ikke stedet, hvis det er piger, der skal findes.

Du kan få masser af kropsmassage med et HJ - men at finde piger der yder hele pakken er lidt svært. 

Jeg prøvede, en Sri Lanka pige på mit hotelværelse i Colombo - men seancen var ikke umagen værd. Havde faktisk læst om det inden - men det skulle lige prøves.

Tror du skal prøve at finde en udenlandsk pige på en bar - det er mit råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Picasso skrev, den 9/11/2016 at 13:17:

Hej

Jeg har en smule erfaring med Sri Lanka - og det er ikke stedet, hvis det er piger, der skal findes.

Du kan få masser af kropsmassage med et HJ - men at finde piger der yder hele pakken er lidt svært. 

Jeg prøvede, en Sri Lanka pige på mit hotelværelse i Colombo - men seancen var ikke umagen værd. Havde faktisk læst om det inden - men det skulle lige prøves.

Tror du skal prøve at finde en udenlandsk pige på en bar - det er mit råd.

Tak Picasso ... Kender du nogle steder i Kandy og Hikkaduwa med go' massage og HJ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...