Hop til indhold

Sri Lanka

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen, der har kendskab til Sri Lanka og massage og måske fuld pakke? Jeg skal være i

Kandy og Hikkaduwa (tæt ved Galle) - På forhånd tak!

Skrevet

Hej

Jeg har en smule erfaring med Sri Lanka - og det er ikke stedet, hvis det er piger, der skal findes.

Du kan få masser af kropsmassage med et HJ - men at finde piger der yder hele pakken er lidt svært. 

Jeg prøvede, en Sri Lanka pige på mit hotelværelse i Colombo - men seancen var ikke umagen værd. Havde faktisk læst om det inden - men det skulle lige prøves.

Tror du skal prøve at finde en udenlandsk pige på en bar - det er mit råd.

Skrevet
Picasso skrev, den 9/11/2016 at 13:17:

Hej

Jeg har en smule erfaring med Sri Lanka - og det er ikke stedet, hvis det er piger, der skal findes.

Du kan få masser af kropsmassage med et HJ - men at finde piger der yder hele pakken er lidt svært. 

Jeg prøvede, en Sri Lanka pige på mit hotelværelse i Colombo - men seancen var ikke umagen værd. Havde faktisk læst om det inden - men det skulle lige prøves.

Tror du skal prøve at finde en udenlandsk pige på en bar - det er mit råd.

Tak Picasso ... Kender du nogle steder i Kandy og Hikkaduwa med go' massage og HJ? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.