Hop til indhold
Guest alphaman

Daring, Frederiksberg

Recommended Posts

Guest alphaman

Besøgte Daring i lørdags, men desværre blev det en lidt mærkelig oplevelse. Blev efter ankomst gennet ned i kælderen, hvor der trods mørket var ganske behageligt. Daring er ca. 25 år og ganske køn, men meget genert og hun taler absolut ikke engelsk. Bestilte en 30min special med nøgen HJ, altså hvor vi begge for hyggens skyld skulle iføre os Adam og Eva kostumet. Det var godt nok en træls sag at få hende til at forstå, og først ville hun ha' en tusse for opgaven, så jeg måtte bruge megen energi på at presse prisen ned på de 500, jeg synes er rimelig, når det kun er massage af store Kurt.

Nå, hun forføjede sig ovenpå med mine moneter i pigehånden, mens jeg klædte kalorius kroppen af, og placerede mit nøgne luksuslegeme på briksen i spændt venten. Der var nu lunt og dejligt i lokalet nede, så mine tanker var optaget af forestillinger om en god lir.

Så dukkede hun op igen, og tog så toppen af, hvor hun afslørede et par pæne forlygter i mini udgave. Nederdelen blev på, og jeg nærmest opgav at få kommunikeret mere ræson. Hun gik i gang med at massere mine tæer og underben i et godt stykke tid, så jeg tog chancen og spurgte med fakter, om hendes lys var berøringsklare, og det var der ikke noget problem med. Pæne og håndfaste var de, og hun så ud til at ku li det. Ind imellem mumlede hun noget thai-khmer-hva-ve-jeg, som jeg egentlig opfattede som uhøfligt, men på den anden side, forstod hun jo heller ikke mig særlig godt, så what the heck.

Endelig blev det store Kurts tur, og opgaven blev strøget til ende med den vanlige afslutning. Den del sådan set OK. Men ikke så snart hunden var barberet, hentede hun et par stykker - og jeg mener TO stykker - minimale køkkenrulle ark, som hun gav til mig til eget brug. Ergo ingen service herfra og til evigheden. Der blev jeg sgu skuffet, og mumlede noget for hende kaudervælsk lingo. Hun supplerede med to endnu mindre vådservietter, som jeg ku fortsætte aftøringen med. Med den ladning, der var leveret, syntes det knapt nok. Hun havde nu hurtigt fået manøvreret toppen på igen, hvorpå jeg anmodede om mere papir til nakken (næsten). 

Så i tøjet. Hun blev i lokalet, men var nu påklædt og i fuld sving med at spille spil på sin telefon - eller var det en Pokemon, hun havde fundet.

Alt i alt ikke godt nok, og på vej op fortrød jeg placeringen af den bette men gode mønt på Darings spinkle skuldre. Gentagelse kommer ikke til at ske, og jeg kan ikke anbefale hende til de ærede læsere. Hvis hun skal ha en chance, må der som minimum et par gloser til, og lidt mere fokus på kunde og service. 

Mvh alphaman

Redigeret af Internalizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Meget fin anmeldelse,  men min alarm klokken begynder at ringe da jeg læser du pruttede om prisen. 

I min optik,  og tilmed ved første besøg er det som at skyde sig selv i foden at begynde prutteriet. 

Uanset hvor gerne vi vil fremstå som super elskere og som de små yndefulde thai pigers redning,  så er de altså yderst begejstret for vores penge.  

Jeg synes derimod det er langt sjovere at blive gode venner med pigen,  komme (!) så mange gange hos hende at der opstår sympati,  og hun så selv begynder at give rabat eller bedre ydelser til samme pris. 

Så føler jeg det sgu lidt "arh, hun ka' sgu godt li' mig" :)

Indtil da,  når ulven skal på rov så må det koste det som det koster :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest alphaman

Tak for svaret, Franz. Du har ret meget af vejen mht. den nærhed, man evt. kan opnå, men jeg synes også, at du overser materiens udgangspunkt, nemlig et HJ. Mig bekendt er der bred enighed her i forum om, at denne ydelse står til 2-300, og tilsat et godt brystparti, mener jeg ikke prisen på 500 er helt skæv. Man skal betale, hvad det koster, og hun kunne jo bare have afvist, hvis det var urimeligt. Der er to til en handel, og hendes bud tror jeg var incl. det hele i 30min, og det ville jeg netop ikke forleden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FranzJäger skrev, for 49 minutter siden:

Meget fin anmeldelse,  men min alarm klokken begynder at ringe da jeg læser du pruttede om prisen. 

I min optik,  og tilmed ved første besøg er det som at skyde sig selv i foden at begynde prutteriet. 

Uanset hvor gerne vi vil fremstå som super elskere og som de små yndefulde thai pigers redning,  så er de altså yderst begejstret for vores penge.  

Jeg synes derimod det er langt sjovere at blive gode venner med pigen,  komme (!) s

FranzJäger skrev, for 52 minutter siden:

 

å mange gange hos hende at der opstår sympati,  og hun så selv begynder at give rabat eller bedre ydelser til samme pris. 

Så føler jeg det sgu lidt "arh, hun ka' sgu godt li' mig" :)

Indtil da,  når ulven skal på rov så må det koste det som det koster :)

Bruger du også den taktik når du handler bil eller hus?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Har lidt svært ved at se sammenhængen mellem hus/bilkøb og en tur i den lokale oliegryde.

Men ellers nej. 

Redigeret af FranzJäger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

30 min for 500 inkl handjob er sgu for billigt, en halv time med massage koster 4/500, vil man have en håndtrold, så er det 3/400 mere....så.........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest alphaman
Alkoholikeren skrev, for 9 timer siden:

30 min for 500 inkl handjob er sgu for billigt, en halv time med massage koster 4/500, vil man have en håndtrold, så er det 3/400 mere....så.........

Nu var det jo ikke incl. massage i mit ønske - kun HJ med lygter. Massagen af mine to lange stænger kom fra hende selv. Min hovedanke i indlægget er servicen og hendes problem med sprog. Jeg tror ikke de dele havde været anderledes, hvis jeg havde betalt 1000 eller mere, som hun var blevet instrueret i at kræve for ydelser. Som nævnt var hun såmænd sød nok, men ikke muligt at få en total oplevelse - derfor den manglende anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror måske hendes manglede engelsk egenskaber er skyld i at oplevelsen var dårlig, eller måske at hun lige er ankommet og lige skal læres op.

Giv hende en chance, og lad os se om et par uger om ikke hun er blevet bedre.......køn er hun ihvert tilfælde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været her mange gange før. Men derfor ville det stadig være en god ide med efteruddannelse i massage og engelsk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Daring. Det var en af de dårligste thai oplevelse jeg har haft i København. Ingen kommunikation og elendig massage. Hun er dog MEGET petite og stram, hvis det er det man søger. Hun ligner en 14 pige i mine øjne. Jeg vil dog meget hellere anbefale Pat samme sted, som jeg har haft flere rigtig gode oplevelser med.

Jeg havde en kort snak med den ældre ejer ved sidste besøg, da jeg afviste Daring. 

PS. Du kan sagtens forhandle om prisen på Sawadee, har betalt mellem 1000 - 1500 for 1 time inkl. alt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I annoncen, der linkes til, står der "Du får oplyst adressen når du booker." Er det så ikke imod forumreglerne at nævne den eksakte adresse, endda i overskriften?

Del dette indlæg


Link til indlæg
alphaman skrev, for 22 timer siden:

Tak for svaret, Franz. Du har ret meget af vejen mht. den nærhed, man evt. kan opnå, men jeg synes også, at du overser materiens udgangspunkt, nemlig et HJ. Mig bekendt er der bred enighed her i forum om, at denne ydelse står til 2-300, og tilsat et godt brystparti, mener jeg ikke prisen på 500 er helt skæv. 

Det er den altså i thai-kontekst (hvis vi ser bort fra de usle steder). 500 for ½ time med HJ og tøj på er mere realistisk. Enkelte steder måske 400 på en god dag (for kunden). Det plejer at være ekstra at smide tøjet. Startprisen du fik på 1000 har nok været "sex", for reelt tror jeg ikke hun sælger massage. Jeg har i hvert fald ikke læst, at hun kan finde særligt godt ud af det.

alphaman skrev, for 10 timer siden:

Nu var det jo ikke incl. massage i mit ønske - kun HJ med lygter.

Ja, men 30 min. ... Om det er massage af de to yderste ben noget af tiden eller kun det midterste hele tiden - det gør ingen forskel.

 

Men hvorfor denne lange diskussion om pris? To ting: Måske fik du ringere service end du forventede, fordi du gav en lav pris i forhold til gennemsnitsmarkedet. Nogle thaier går med til en lav pris, men sætter så deres ydelse ned. Jeg tror det var OrganDonor, der skrev han engang fik at vide af en massør at HJ kostede 300, og så foreslog han at give 200. Massøren spurgte så, om han ville have et HJ til 200 eller et til 300 ... :)

Dernæst: Jeg ved ikke, hvad du plejer, og hvor du plejer. De thaisteder jeg kommer, får du ikke en pige til at smide tøjet helt eller halvt og kæle for din pik i ½ time, mens du også får lov at gramse på hende for en plov. Ikke når man kommer ind fra gaden første gang, i hvert fald. Med tiden kan alt dog ændre sig, men ikke hvis man er begyndt med at prutte prisen ned under gulvet. Selvom man kan finde udenlandske gp'er der sælger sex i ½ time for den pris, så er det ikke på thaiklinikkerne. Med enkelte undtagelser, selvfølgelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Bebop skrev, for 2 timer siden:

 Startprisen du fik på 1000 har nok været "sex", for reelt tror jeg ikke hun sælger massage. Jeg har i hvert fald ikke læst, at hun kan finde særligt godt ud af det.

Præcis, det er "standart" prisen for en ½ time, med FP på den adresse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...