Hop til indhold
hotshot

Hello and Welcome

Recommended Posts

Guest CuriousDk

Hende har jeg også studset over. Elsker hendes annoncetekst omkring, at man blandt andet bliver mødt af et vandfald i lejligheden :D 

Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor der så sjældent bliver læst korrektur på diverse annoncer. De må i sidste ende blive valgt fra af flere pga den slags ævl. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Gutter , Jeg har været der , 2 gange ;) , Jeg synes ikke billederne rigtig ligner hende, Men !! hun er en dejlig pige og minder lidt om billederne .Og jeg har ikke lagt mærke til noget vandfald i lejligheden ,hahaha :D .

Jeg forstår ikke hvorfor hun ikke ligger nogen billeder ud , så man virkelig kan se de er ægte . 

så ! !!! , sød og smuk pige , 900 kr for en halv time med sf og gfe . 

Jeg har været godt tilfreds de 2 gange jeg har været der . 

Det er på nørrebro . 

Håber det var lidt info der kunne bruges  . 

Peace :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CuriousDk
mac5150 skrev, for 6 minutter siden:

Hej Gutter , Jeg har været der , 2 gange ;) , Jeg synes ikke billederne rigtig ligner hende, Men !! hun er en dejlig pige og minder lidt om billederne .Og jeg har ikke lagt mærke til noget vandfald i lejligheden ,hahaha :D .

Jeg forstår ikke hvorfor hun ikke ligger nogen billeder ud , så man virkelig kan se de er ægte . 

så ! !!! , sød og smuk pige , 900 kr for en halv time med sf og gfe . 

Jeg har været godt tilfreds de 2 gange jeg har været der . 

Det er på nørrebro . 

Håber det var lidt info der kunne bruges  . 

Peace :)

Hvad dækker GFE over i dette tilfælde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
CuriousDk skrev, for 1 minut siden:

Hvad dækker GFE over i dette tilfælde?

Det er sgu da et godt spørgsmål :lol: , hun er sød og imødekommende der bliver kysset , nussed og taget tid til tingene . Det er nok det tætteste jeg kommer det . well !! god service alt i alt .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har været væk i et stykke tid men er nu tilbage,så jeg ved ikke om det er det samme sted . Hun skriver ikke et navn i annoncen, men til mig hedder hun Valeria . :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...