Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. 

 

Har netop været på besøg hos den lille kvinde i Ikast, link i anden tråd (kan ikke linke på telefonen). 

 

En dårlig oplevelse, spurgte til en time uden anal som var 1000kr, selv om det står 800kr i deres annonce. 

Skrev til nummeret der er opgivet, og fik svar fra et andet som beskrevet tidligere. 

Spurgte om jeg kunne komme to gange, svaret var "ja indenfor en time"

Hun er godtnok lille, men brysterne er store og hænger en del med store brystvorter, men det kan jeg godt lide. 

Hun startede med hånden og munden, da jeg ville slikke hende var det ikke ok. 

Efter 15-20 med knepning, gjorde det ondt på hende, og hun gjorde mig færdig med hånden, men ville ikke tage kondomet af først. 

Jeg er stor det ved jeg, omkring 20cm og tykkere end hendes håndled, men det er jeg jo ikke ene om, så må hun jo være lidt på med hånden. 

Skrev til fyren at det synes jeg ikke var 1000kr værd, men synes 700kr var mere passende for en halv time. 

Han ringer så til hende og de snakker lidt, så skulle vi forsætte i sengen synes hun, men der var jeg klædt på og træt af det hele. 

Jeg kan sagtens undvære pengene, men synes det er svindel af dem. 

Redigeret af Vestjyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestjyde skrev, 1 time siden:

Efter 15-20 med knepning, gjorde det ondt på hende, og hun gjorde mig færdig med hånden, men ville ikke tage kondomet af først. 

Øv for en træls oplevelse. Mht.  Beløbet tror jeg ikke man skal spørge "hvor meget for en time"  bare sige man kommer for at få en time for den pris der stod i annoncen,  han/hun prøver nok altid at "opsælge" det lidt,  nok derfor han sagde 1000 per time.

Lige et opfølgende spørgsmål ,  var der stadigvæk indianere i lysthuset ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestjyde skrev, for 3 timer siden:

Hej. 

 

Har netop været på besøg hos den lille kvinde i Ikast, link i anden tråd (kan ikke linke på telefonen). 

 

En dårlig oplevelse, spurgte til en time uden anal som var 1000kr, selv om det står 800kr i deres annonce. 

Skrev til nummeret der er opgivet, og fik svar fra et andet som beskrevet tidligere. 

Spurgte om jeg kunne komme to gange, svaret var "ja indenfor en time"

Hun er godtnok lille, men brysterne er store og hænger en del med store brystvorter, men det kan jeg godt lide. 

Hun startede med hånden og munden, da jeg ville slikke hende var det ikke ok. 

Efter 15-20 med knepning, gjorde det ondt på hende, og hun gjorde mig færdig med hånden, men ville ikke tage kondomet af først. 

Jeg er stor det ved jeg, omkring 20cm og tykkere end hendes håndled, men det er jeg jo ikke ene om, så må hun jo være lidt på med hånden. 

Skrev til fyren at det synes jeg ikke var 1000kr værd, men synes 700kr var mere passende for en halv time. 

Han ringer så til hende og de snakker lidt, så skulle vi forsætte i sengen synes hun, men der var jeg klædt på og træt af det hele. 

Jeg kan sagtens undvære pengene, men synes det er svindel af dem. 

Been there 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv - en træls oplevelse.

Overvejede ellers et besøg i denne uge - men det kan måske ikke anbefales?

Udfører hun ikke det franske uden og tilbyder hun ikke kys?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...