Hop til indhold
Bøje

Neustadt - Pussycats

Recommended Posts

 

http://pussycats-sh.de/lena-13151.html

Skulle til Tyskland og tænkte at jeg ville tage en tur.... valgte Lena, og det sidder jeg så nu og har fortrudt. 

Hun har en fantastisk lækker slank krop med smukke naturlige bryster. - Jeg ringede specifikt før, for at få bekræftet at hun kysser... derudover fransk natur, var årsagen til mit valg. 

Østeuropæer som tydeligvis laver samlebånds arbejde uden så meget som 1% indlevelse. 

Ingen kys.. jeg forsøgte et par gange men fik en hønserøv uden svar. 

Det første hun gjorde da jeg havde taget tøjet af var at hun gik hen til natbordet, pakkede en kondom ud og smurte glidecreme forneden... for helvede da også... total turnoff.... nå men jeg forsøgte at slike hende i gang... kysse hendes smukke bryster, og resten af kroppen... lukkede øjne og en lille bitte smule kælen med hendes håndled.... 

Nå men på med kondomet og så sutte... det var så ikke fransk natur... suttede ok, men eftersom jeg havde regnet med uden, så var det ikke optimalt. Jeg spurgte om hun ikke ville ride mig... det ville hun da gerne... så skulle vi bare lige have kondomet af og så skulle jeg have et andet kondom på...såm åbenbart var kompatibelt med glidecremen... for helvede også igen.... jeg forsøgte virkeligt at få ham stiv og det lykkedes da også så hun kunne sidde og ride lidt..... om på ryggen med hende og se om der kunne komme lidt liv i hende.... men nej... Så valgte at bede hende stille sig så jeg kunne tage hende bagfra. Jeg tog fat i hende og få banket min frustrationer ud ved at tage fat og bare køre igennem indtil jeg gav slip. 

Nå men, så fik jeg da prøvet det.... 50 euro for 20 min... 75 euro for 35-40 minutter..... jeg sad i bilen 45 min efter jeg var gået ind. 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...