Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som kender et godt sted i Århusområdet hvor man kan få "rigtig" body to body massage, dvs. at pigen er nøgen og masserer med bryster, røv og kusse. Jeg fik for et par år siden sådan en omgang hos Sai Rung i Læssøesgade, men kan desværre ikke huske hvad pigen hedder.

håber nogen kan hjælpe!

Skrevet

Jeg har senest fået det ved Winner (på Trøjborg) og Pi Mek (som nu hedder noget andet... Grønningen 5).... der kan du muligvis også få det ;) 

Skrevet
madkasse skrev, for 8 timer siden:

Er der nogen som kender et godt sted i Århusområdet hvor man kan få "rigtig" body to body massage, dvs. at pigen er nøgen og masserer med bryster, røv og kusse. Jeg fik for et par år siden sådan en omgang hos Sai Rung i Læssøesgade, men kan desværre ikke huske hvad pigen hedder.

håber nogen kan hjælpe!

Ved du om det var af ejeren (lidt ældre thai) eller chirley (hendes ansatte)?

Nogen der ved om man kan få fuld pakke? Hvis ja af hvem?

Skrevet

Ice hos Mali giver efter min mening en god gang b2b. Kan kombineres med FP til 1000.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.