Hop til indhold
FORTE

Melani ! Fake og arrogant

Recommended Posts

Melani

Jeg ringer og spørg flere gange "are the pictures real of you?" Hun svaret "YES" (naivt af mig at tro på hende  )

Jeg kørte ca. 30 min til jeg ankom til adressen tæt til Folehaven. Hun ligner ikke en prik billederne, ikke særlig lækker og hun blev megasur da jeg påpeget at billederne er fake  og hun smed mig ud :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det dog irriterende. Jeg har også prøvet at ringe eller skrive først og sagt at hvis billederne er fake så går jeg igen. Det afholder dem ikke fra at sige at de er ægte selvom de ikke er det.

Så det eneste der virker er: Hende her for 900 kr for 1 time? For godt til at være sandt!

Tak for indsatsen. Så man må gå ud fra at vi kan udelukke:

Jessy

Lau

Jenet

Melani

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der..... Lod mig lokke af en god røv i et par stramme jeans..... Jeans'ne var så det bedste :( Sexen var ihvertfald kedelig og uinspirerende. Har faktisk fået parkeringsbøder der var mere end spændende end det....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaaaa, altså jeg har adskillige gange besøgt flere af de ungarske piger, som hører til dette team, og hver gang er jeg gået derfra glad og tilfreds. Det er korrekt, at de ofte benytter fake fotos, men ikke altid. Fx er den tilbagevendende Janet rigtig, når hun annoncerer. Og det er egentlig underligt, stede andre bruge falske fotos, for de er alle lige så lækre som pigerne på billederne og altid samme type. Måske er det fordi de ikke vil genkendes derhjemme fordi familierne ikke ved hvad de laver?

Og nej, det er heller ikke GFE sex, men hvad forventer I til de priser?

Jeg har altid mødt søde, smukke, imødekommende piger hos dem, der leverer ærlig sex uden berøringsangst...men også uden forstillelse, hvor de lader som om, du er deres drømmeknald. Jeg har  kunnet snakke og grine med pigerne, og har fået et fint knald, der fuldt ud svarer til det jeg har betalt for. 

Så jeg er tilfreds og kommer helt sikkert igen.

Måske handler det om forventningsafstemning? Har man brug for en GP, der skal spille et stort skuespil, som overbeviser en om, at man er den største elskovsgave til kvindekønnet, ja, så skal man måske gå et andet sted hen, hvor man kan få lov at blive flået for 5 gange så meget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underligt at de ikke performer for hele 900......LOL.........Underligt at folk tror at de kan få det hele for det halve.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supersonic skrev, for 21 timer siden:

Tjaaaa, altså jeg har adskillige gange besøgt flere af de ungarske piger, som hører til dette team, og hver gang er jeg gået derfra glad og tilfreds. Det er korrekt, at de ofte benytter fake fotos, men ikke altid. Fx er den tilbagevendende Janet rigtig, når hun annoncerer. Og det er egentlig underligt, stede andre bruge falske fotos, for de er alle lige så lækre som pigerne på billederne og altid samme type. Måske er det fordi de ikke vil genkendes derhjemme fordi familierne ikke ved hvad de laver?

Og nej, det er heller ikke GFE sex, men hvad forventer I til de priser?

Jeg har altid mødt søde, smukke, imødekommende piger hos dem, der leverer ærlig sex uden berøringsangst...men også uden forstillelse, hvor de lader som om, du er deres drømmeknald. Jeg har  kunnet snakke og grine med pigerne, og har fået et fint knald, der fuldt ud svarer til det jeg har betalt for. 

Så jeg er tilfreds og kommer helt sikkert igen.

Måske handler det om forventningsafstemning? Har man brug for en GP, der skal spille et stort skuespil, som overbeviser en om, at man er den største elskovsgave til kvindekønnet, ja, så skal man måske gå et andet sted hen, hvor man kan få lov at blive flået for 5 gange så meget

Hej Supersonic. 

1. Jeg forventer når jeg spørger tydeligt flere gange at pigen fortæller mig om billederne er ægte, billig pris eller ej. Derfor opfordre jeg alle til at boykotte de pigerne med falske billede. Så kan de måske lære det en dag. De kunne jo bare undlade ansigtet eller lign. Hvis de ikke vil genkendes

2. Er Jenets billede ægte ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...