Hop til indhold
Guest Kinky Jill

Dobbelt op kinky BDSM dag <3 Fredag 11/11

Recommended Posts

Guest Kinky Jill

Fredag den 11 november - Kl. 11 - ca 17 tiden 
Kan du møde Madame LL & Kinky Jill til forrygende BDSM trekant, med dine drømme & mangel der tages i centrum 

Denne dag har mulighed for undervisning af Madamme LL i at bruge en tøs & brug af dvs. regimer på den rigtig måde.
Du kan været helt grøn i denne sorte verden, eller du mangler lidt teknik hjælp. 
Eller der er mulighed for du er slave sammen med tøsen & i sammen behager Madamen LL. 

Er du klar til en kinky dag... det er vi ;) 
i privat SM-hulen - Esbjerg

Alle aftaler for denne dag laves med Jill. 
Over en personlig tlf samtale. 
Tlf nr og mere info er & kommer her på www.kinky-jill.dk

Madame LL website www.bloodbitch.dk 

111.jpg

Madame LL.jpg

Fil 16-08-2016 22.53.52.jpeg

2016-07-04 20.05.23.jpg

Redigeret af Kinky Jill
Tilføje vores fælles billede

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved ikke hvor meget det har med : "  Afholder du gangbang, sexparties, sexmesser eller andre sexevents ..." at gøre ?? Men er der priser på GangBang vil jeg da gerne høre nærmere ! ?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 4 timer siden:

Fredag den 11 november - Kl. 11 - ca 17 tiden 
Kan du møde Madame LL & Kinky Jill til forrygende BDSM trekant, med dine drømme & mangel der tages i centrum 

Denne dag har mulighed for undervisning af Madamme LL i at bruge en tøs & brug af dvs. regimer på den rigtig måde.
Du kan været helt grøn i denne sorte verden, eller du mangler lidt teknik hjælp. 
Eller der er mulighed for du er slave sammen med tøsen & i sammen behager Madamen LL. 

Er du klar til en kinky dag... det er vi ;) 
i privat SM-hulen - Esbjerg

Alle aftaler for denne dag laves med Jill. 
Over en personlig tlf samtale. 
Tlf nr og mere info er & kommer her på www.kinky-jill.dk

Madame LL website www.bloodbitch.dk 

111.jpg

Madame LL.jpg

Fil 16-08-2016 22.53.52.jpeg

2016-07-04 20.05.23.jpg

Hvis man ryger cigaretter på den måde, nedsætter det så risikoen for lungekræft ?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Jill
Pikken skrev, for 17 timer siden:

Ved ikke hvor meget det har med : "  Afholder du gangbang, sexparties, sexmesser eller andre sexevents ..." at gøre ?? Men er der priser på GangBang vil jeg da gerne høre nærmere ! ?? 

Ring og få prisen, eller se fx på min website under nyhed. 
Det er kun med en mand af gangen, denne fredag, hvor dine drømme og mangel kommer i centrum hvor du fx kan lære det du synes du mangler at lære. 

Jeg har sat det under event, da det er et halv år siden, vi sidste var at træffe sammen, ikke noget vi gør tit. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Jill
Highlow skrev, for 17 timer siden:

Hvis man ryger cigaretter på den måde, nedsætter det så risikoen for lungekræft ?

Ha aha ja godt spørgsmål, det tror jeg ikke :D 
Jeg suge ikke ind med mine baller, den cigaret sidder der, fordi den have inden da lave nogle fine små brændmærker, glæden lige kort varme mine baller :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu