Deli 82 Skrevet 7. November, 2016 Hej Er der nogen der har erfaringer med Natalie fra Club Erotica i Esbjerg? http://annoncelight.dk/showad/217776 og hvorfor "Sofie Larsen" har en annonce, hvor hun advare mod Natalie? http://annoncelight.dk/profile/Sofie+Larsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sjanten 60 Skrevet 7. November, 2016 Sofie havde mindst 1 vagt dernede lige da det startede op - måske de er blevet uvenner? men klamt af sofie at udstille hende på den måde, med adr. osv - uanset om det passer eller ej Har ingen erfaringer denede fra jeg kan dele... endnu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 7. November, 2016 Ja godt spørgsmål hvorfor en pige advare om en pige. Måske er det en rival, eller en hun har trådt på, måske er det hende Sofie Larsen der er Psykisk syg måske er der noget om snakken. Måske vil hun beskytte hende, ved at advarer jer, måske, måske, måske. Psykisk sygdom har selv en desværre kommer og går i perioder, måske er det okay i hendes gode perioder, måske er det netop det der gør hende glad. hvem ved. Psykisk sygdom skal man ikke lave gæk med det skal tages alvorligt, men man skal hellere ikke bruge det til at skyde en ned med. Jeg er meget ambivalent her 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 7. November, 2016 Var jeg en mand, ville jeg holde mig fra piger der er så usmagelig, jeg ville ikke ligge penge der ved dem, de er nok begge galt på den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 7. November, 2016 Kære brugere I skal nok holde jer laaaangt væk fra de to piger fremover, idet ingen af dem kan tale sig fri af den tilsvining af en medsøster... Derudover er det langt over grænsen at offentliggøre privatadresse på andre uanset hvad der står på spil. SKAM DIG Sofia Larsen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13834 Skrevet 7. November, 2016 Siljenips skrev, for 8 minutter siden: Derudover er det langt over grænsen at offentliggøre privatadresse på andre Kan se annoncen netop er ændret:Sidst ændret: I dag, kl. 12:19 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg