Hop til indhold
Deli

Natalie i Esbjerg

Recommended Posts

Sofie havde mindst 1 vagt dernede lige da det startede op - måske de er blevet uvenner?

men klamt af sofie at udstille hende på den måde, med adr. osv - uanset om det passer eller ej

Har ingen erfaringer denede fra jeg kan dele... endnu :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja godt spørgsmål hvorfor en pige advare om en pige.

Måske er det en rival, eller en hun har trådt på, måske er det hende Sofie Larsen der er Psykisk syg måske er der noget om snakken.

Måske vil hun beskytte hende, ved at advarer jer, måske, måske, måske.

Psykisk sygdom har selv en desværre kommer og går i perioder, måske er det okay i hendes gode perioder, måske er det netop det der gør hende glad. hvem ved. Psykisk sygdom skal man ikke lave gæk med det skal tages alvorligt, men man skal hellere ikke bruge det til at skyde en ned med.

Jeg er meget ambivalent her  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Var jeg en mand, ville jeg holde mig fra piger der er så usmagelig, jeg ville ikke ligge penge der ved dem, de er nok begge galt på den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære brugere

I skal nok holde jer laaaangt væk fra de to piger fremover, idet ingen af dem kan tale sig fri af den tilsvining af en medsøster... 

Derudover er det langt over grænsen at offentliggøre privatadresse på andre uanset hvad der står på spil. 

SKAM DIG Sofia Larsen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Siljenips skrev, for 8 minutter siden:

Derudover er det langt over grænsen at offentliggøre privatadresse på andre

Kan se annoncen netop er ændret:
Sidst ændret: I dag, kl. 12:19

<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...