Pilen 12 Skrevet 7. November, 2016 https://annoncelight.dk/showad/209260 Halløj derude. Jeg vil blot høre om der er nogen der har besøgt Rita, og kan svare på hvordan oplevelsen var? Og hvis nogen ved hvor gammel hun ca. er, er det kun ekstra lækkert at vide. Mvh Pilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sbrice 3 Skrevet 7. November, 2016 Tja - jeg kan i hvert fald ikke anbefale hende! Halvvissen overmoden kvinde, der egentlig helst vil have overstået sceancen så hurtigt som muligt. Billederne på hendes annonce er meget pæne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilen 12 Skrevet 7. November, 2016 Tak for svar, det var lidt det jeg frygtede håbede ellers lige hun var typen der var glsd for sit arbejde, med alt det hun tilbyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 7. November, 2016 Har for et halvt år siden været på besøg. ikke en indbydende kvinde. Trist og kedelig. så valgte at gå igen. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg