Hop til indhold
vexxer

Bianca - uvenlig og utilnærmelig

Recommended Posts

Jeg var forbi Bianca i sidste uge.

 

Jeg husker, at have set annoncer med hende før, så nu hvor hun var i byen, så ville jeg tage chancen.  

Det skulle jeg helst ikke have gjort. Kommunikationen inden var fin nok. Stedet er også bedre end det de østeuropæiske piger havde før.

Der var mulighed for  et bad og det var alt fint.

Det besværlige med Bianca begynder, da hun skal tage tøjet af, da hun pludselig mener, at jeg bliver for anmassende. Hun vælger derfor, at gå helt ud af rummet for at tage det sparsomme tøj af og komme tilbage 10 sek efter. 

Blow uden blev der ikke meget af, da hun på en snedig måde får listet kondomet på efter et par sug. og derfra irriterer hun sig flere gange over at jeg vil skifte positioner. Hun lader mig smage på fissen, som desværre er krydret godt til med deodorant (læs: smager hæsligt af deodorant).

Hendes billeder er ægte nok - og hun ser endda bedre ud end der, men hendes tricks og sure væsen tæller generelt ned og lander hende blandt svindlerne i mit univers.

For 800 kr fik jeg smagen af deo og en generelt sur oplevelse.

Personligt vil jeg holde mig til nyborgvejs polske piger igen for mig var detteblot en afstikker pga. hendes flotte billeder.

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...