vexxer 92 Skrevet 7. November, 2016 (edited) Jeg var forbi Bianca i sidste uge. Jeg husker, at have set annoncer med hende før, så nu hvor hun var i byen, så ville jeg tage chancen. Det skulle jeg helst ikke have gjort. Kommunikationen inden var fin nok. Stedet er også bedre end det de østeuropæiske piger havde før. Der var mulighed for et bad og det var alt fint. Det besværlige med Bianca begynder, da hun skal tage tøjet af, da hun pludselig mener, at jeg bliver for anmassende. Hun vælger derfor, at gå helt ud af rummet for at tage det sparsomme tøj af og komme tilbage 10 sek efter. Blow uden blev der ikke meget af, da hun på en snedig måde får listet kondomet på efter et par sug. og derfra irriterer hun sig flere gange over at jeg vil skifte positioner. Hun lader mig smage på fissen, som desværre er krydret godt til med deodorant (læs: smager hæsligt af deodorant). Hendes billeder er ægte nok - og hun ser endda bedre ud end der, men hendes tricks og sure væsen tæller generelt ned og lander hende blandt svindlerne i mit univers. For 800 kr fik jeg smagen af deo og en generelt sur oplevelse. Personligt vil jeg holde mig til nyborgvejs polske piger igen for mig var detteblot en afstikker pga. hendes flotte billeder. Redigeret 7. November, 2016 af vexxer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 7. November, 2016 Kender ikke Bianca, men Nyborgvejs piger leverer varen. Dejligt sted. har du et link ??? Til Bianca Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vexxer 92 Skrevet 7. November, 2016 hende her, hvis hun stadigvæk er i byen: https://annoncelight.dk/showad/203391 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 7. November, 2016 Den mørkhårede ligner en af pigerne som opholder sig i gaden.. sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg