Hop til indhold
Mildur

Lystige thai-piger.

Recommended Posts

Jeg sidder og funderer lidt over thai-piger og deres legendariske talenter både hvad angår fysisk massage, men også over i sexuelle ydelser. Selv er jeg stor fan af thai-konceptet. Men hvoraf kommer denne kultur? Er det et resultat af økonomiske nødvendigheder, eller er thai-piger bare mere erotiske og tjenstvillige end de fleste andre? Hvad siger I, har I nogle gode vinkler på sagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Mildur skrev, for 2 timer siden:

Jeg sidder og funderer lidt over thai-piger og deres legendariske talenter både hvad angår fysisk massage, men også over i sexuelle ydelser. Selv er jeg stor fan af thai-konceptet. Men hvoraf kommer denne kultur? Er det et resultat af økonomiske nødvendigheder, eller er thai-piger bare mere erotiske og tjenstvillige end de fleste andre? Hvad siger I, har I nogle gode vinkler på sagen?

Money makes the World go around :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani

De kommer jo kun til Danmark på Turist-Visum i 3 måneder for at tjene penge - og 

efter min mening er deres SERVICE-NIVEAU væsentlig højere end de danske massagepiger/

ludere ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, for 2 timer siden:

De kommer jo kun til Danmark på Turist-Visum i 3 måneder for at tjene penge

Der er nu mange herboende Thai-glædespiger, som også leverer en udmærket service - ja, jeg vil endda sige bedre, da de taler lidt dansk/kan lidt frække ord, kender lidt til den danske kultur og ved derfor lige hvordan de skal få jernet til at spille :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Kintamani skrev, for 10 timer siden:

De kommer jo kun til Danmark på Turist-Visum i 3 måneder for at tjene penge - og 

efter min mening er deres SERVICE-NIVEAU væsentlig højere end de danske massagepiger/

ludere ... 

Sidst jeg fik massage stod den unge kvinde på godt 27 år og bagtalte sin 74 årige mand. Jeg havde ikke spurgt ind til hendes ægteskab, men alligevel havde hun en voldsom trang til at lette sit hjerte over for mig. 50 års forskel! Og mon ikke han får en skilling fra hendes arbejde som tak for opholdstilladelsen?

Hvilket i øvrigt minder mig om, at jeg aldrig skal giftes med en thaikvinde:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, 1 time siden:

Sidst jeg fik massage stod den unge kvinde på godt 27 år og bagtalte sin 74 årige mand. Jeg havde ikke spurgt ind til hendes ægteskab, men alligevel havde hun en voldsom trang til at lette sit hjerte over for mig. 50 års forskel! Og mon ikke han får en skilling fra hendes arbejde som tak for opholdstilladelsen?

Hvilket i øvrigt minder mig om, at jeg aldrig skal giftes med en thaikvinde:-)

apropos-tv2 mandag 20 50 " lykken er en asiatisk kone" bliver spændende at se

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
sweetstone skrev, for 10 timer siden:

apropos-tv2 mandag 20 50 " lykken er en asiatisk kone" bliver spændende at se

Ja, det var et trist indblik i mislykkede mænds liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 15 timer siden:

Ja, det var et trist indblik i mislykkede mænds liv.

Ja de stakkels mænd der i deres liv bliver gift med en kvinde uanset hudfarve :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 14 timer siden:

Ja, det var et trist indblik i mislykkede mænds liv.

Det er da fuldstændig almindelige mænd, som bare har valgt at udvide søgefeltet lidt - der er intet mislykket over dem. De skal bare lade være med at begrunde deres valg med al det sædvanlige snak om, hvad der er galt med danske kvinder - den slags får dem (altså mændene) til at fremstå ynkelige. Og det er der ingen grund til.

Spørgsmålet er imidlertid om det billede, der bliver tegnet af de asiatiske kvinder er retvisende. De par stykker jeg har været i nærheden af har alle været stærke selvstændige kvinder, som i den grad har haft deres egne dagsordener. Det kan godt være at asiatiske kvinder er smukke, søde, sjove og behagelige at være sammen med (og det er de), men det med det underdanige stikker ikke nødvendigvis så dybt.  

 

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Virgula skrev, for 1 time siden:

Det er da fuldstændig almindelige mænd, som bare har valgt at udvide søgefeltet lidt - der er intet mislykket over dem. De skal bare lade være med at begrunde deres valg med al det sædvanlige snak om, hvad der er galt med danske kvinder - den slags får dem (altså mændene) til at fremstå ynkelige. Og det er der ingen grund til.

Spørgsmålet er imidlertid om det billede, der bliver tegnet af de asiatiske kvinder er retvisende. De par stykker jeg har været i nærheden af har alle været stærke selvstændige kvinder, som i den grad har haft deres egne dagsordener. Det kan godt være at asiatiske kvinder er smukke, søde, sjove og behagelige at være sammen med (og det er de), men det med det underdanige stikker ikke nødvendigvis så dybt.  

 

  

Nu skal vi ikke mundhugges om semantik,  men er der den store forskel mellem "mislykket" og "ynkelig"  ?

Det var tydeligt,  at de havde fået sig nogle knubs i forhold til danske kvinder,  og nu gik efter asiater,  som vil gøre alt for en opholdstilladelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, den ‎07‎-‎11‎-‎2016 at 06:58:

De kommer jo kun til Danmark på Turist-Visum i 3 måneder for at tjene penge - og 

efter min mening er deres SERVICE-NIVEAU væsentlig højere end de danske massagepiger/

ludere ... 

Så må jeg have været MEGET uheldig med mit valg af thai-piger og MEGET heldig i mit valg af danske glædespiger, for min oplevelse er stik modsat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, den 8/11/2016 at 20:04:

Det er da fuldstændig almindelige mænd, som bare har valgt at udvide søgefeltet lidt - der er intet mislykket over dem. De skal bare lade være med at begrunde deres valg med al det sædvanlige snak om, hvad der er galt med danske kvinder - den slags får dem (altså mændene) til at fremstå ynkelige. Og det er der ingen grund til.  

Enig i det. 

Fremstil det dog som et tilvalg, i stedet for et fravalg. Det kan vel lade sig gøre for det fleste. 

 

Og nej; ikke "underdanige", uanset om det er Thailand, Kina, Japan eller Filippinerne. De danske mænd, der kommer ind i forholdet  med den slags geisha-fantasier, bliver meget MEGET skuffede. 

(ALLCAPS ovenfor var med vilje; og det er ikke tit, jeg bruger det)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...