Hop til indhold
Guest Genboen

Patty Smile Englandsgade 45 i Esbjerg

Recommended Posts

Guest Genboen

Jeg ved godt det her indlæg ikke er med det indhold som de fleste herinde kommer efter på denne side.

MEN - jeg har haft en god oplevelse i dag - og den synes jeg fortjener at blive delt :)

Jeg har før været de fleste thai steder i Esbjerg området hvor man kombinerer en gang massage med noget happy til sidst.

En del af stederne har fokus været at få max kroner ud af kunden, det vil sige en gang massage og så noget med højrehånden eller hvad der ellers tilbydes de pågældende steder. Og det mange gange presset sammen på en time.

JA, der har været gode oplevelser imellem  ... men ....

det har også sommetider givet en oplevelse af ikke færdiggjort massage og tidspres for at færdiggøre jobbet, og på en eller anden måde kan der komme en lidt presset stemning ud af forløbet - fordi der måske allerede lægger at vente en ny kunde. Eller fordi pigen vælger at slutte efter 45-50 minutter for at være klar til når næste kunde skal serviceres.

Og så kan man gå derfra med en hmmmm fornemmelse for uanset om man fravælger den intime del, så bliver man altid spurgt om man ønsker dette og sommetider ikke kun én gang.

Jeg har læst anmeldelserne herinde vedr. thai steder i Esbjerg - og et af de steder hvor man fokuserer på massagen, og ikke andet - er Patty Smile i Englandsgade i Esbjerg. Så I dag besluttede jeg at stedet skulle besøges.

Det ligger på et hjørne inde i den indre by i Esbjerg, et lille erhvervslejemål der nu er indrettet med et par brikse / senge - hvor indehaveren selv servicerer sine kunder.

Jeg fik en rigtig god gang massage - og synes jeg fik value for Money. Man kan godt mærke forskel på om kvinden har arbejdet med dette i 10 år, eller om de er blevet oplært efter de er kommet til DK - for at få et arbejde og tjene nogle kr.

Detaljerne var i orden - f.eks. kan jeg nævne at da jeg havde lagt mig på briksen blev jeg dækket af varme håndklæder, ikke kun dem fra reolen - nej dem fra radiatoren eller hvor hun har dem opbevaret. Lækkert :) - I timen jeg var der blev der flyttet rundt på dem, så man altid var dækket undtaget det område der blev masseret. Dejligt at undgå den nedkøling af kroppen man kan opleve de steder hvor der spares lidt på varmen.

Jeg fik lidt mere tid end timen jeg betalte for. Om det er enkeltstående ved jeg ikke - men ingen ønske om ekstrabetaling for dette -

Hvor er der stor forskel på kvinderne vi besøger disse steder. I dag mødte jeg en lille ydmyg og hårdtarbejdende sjæl - som helt sikkert arbejder hårdt med mange timer "på kontoret" for at få sit lille hjørne til at give et afkast hun kan bruge til noget i sin hverdag.

Er man til en god gang kropsmassage, og er man indforstået med forlods når man går ind af døren at det er hvad der tilbydes, så er det helt bestemt et godt hjørne at besøge!

Jeg har fået oprettet et nyt nummer i min telefon i dag :)

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...