Hop til indhold

Recommended Posts

Det er utroligt, at vi har flere fotomodeller i Vejgård, end de har i Hollywood. Annoncerne vil være mere troværdige, hvis de viste foto med pigen og facaden på stedet.

Da jeg besøgte stedet, fik jeg at vide på telefonen, at alle piger var på job. Jeg drømte om 30 min med en lækker pige, men da udvalget lå langt fra drømme, så kørte jeg igen. Brug jeres surt slidte penge på seriøse piger drenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

ja drenge der er så mange forskellig tilknyttet den  dårlige hus dr midt i vejgård  de er all polske eller lettiske  meget dårlig hus og sikket indvendigt også har kun set det ude fra så vendte jeg om

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indvendigt er der ikke noget galt med huset. Er dog enig i at de alt for mange annoncer er pisse irriterende, og jeg synes vi burde boykotte dem, indtil de viser rigtige billeder, og kun dem der er på vagt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den glade murer skrev, for 23 timer siden:

Er det kun mig, der tænker på om alle disse piger er her frivilligt?

Åbenbart. Men det er vel op til den enkeltes samvittighed, eller tage en vurdering af pigens adfærd, når man besøger dem. Man kan godt gå igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ringede. Pigen forsikrede at hun var Laura.

 

Da jeg ankom samme aften fortalte pigerne at Laura var rejst hjem for det n uge siden, men hun ville komme tilbage.

 

De 5 piger jeg mødte lignede alle noget som var løgn.

 

Det er svindel og ****** det hele. Man bestemmer selv om man vil støtte dette sted og bagmændene 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den glade murer skrev, den 8/11/2016 at 13:10:

Er det kun mig, der tænker på om alle disse piger er her frivilligt?

De er her frivilligt, men er underlagt strenge regler for at have jobbet. De er ansat i Polen, dog på kommission (procenter). Hamrende ulovligt.

En pige fortalte mig at de ikke måtte forlade stedet mere end for at gå i den nærmeste butik. Ellers kunne de kun forlade, når de havde fri. Og skulle passe på kontakt efter fyraften.

De fleste af pigerne er altså ægte nok. Men de skifter tit ud, og derfor spammer de med annoncer - jeg tror ikke, der er en egentlig plan for hvornår hvem af dem skal være på stedet.

Men jeg har besøgt 5-6 piger derinde, og de har alle passet med en af annoncerne.

Så - profiler og billeder = ægte, i hvert fald hovedparten.
Firmaets moral = under lavmålet.

Anbefaling: Hold jer væk, eller sig til pigerne at de helt lovligt kan starte op som selvstændige her i DK. De skylder ikke de svin der kører stedet noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cooperdk skrev, for 2 timer siden:

De er her frivilligt, men er underlagt strenge regler for at have jobbet. De er ansat i Polen, dog på kommission (procenter). Hamrende ulovligt.

En pige fortalte mig at de ikke måtte forlade stedet mere end for at gå i den nærmeste butik. Ellers kunne de kun forlade, når de havde fri. Og skulle passe på kontakt efter fyraften.

De fleste af pigerne er altså ægte nok. Men de skifter tit ud, og derfor spammer de med annoncer - jeg tror ikke, der er en egentlig plan for hvornår hvem af dem skal være på stedet.

Men jeg har besøgt 5-6 piger derinde, og de har alle passet med en af annoncerne.

Så - profiler og billeder = ægte, i hvert fald hovedparten.
Firmaets moral = under lavmålet.

Anbefaling: Hold jer væk, eller sig til pigerne at de helt lovligt kan starte op som selvstændige her i DK. De skylder ikke de svin der kører stedet noget.

Super!

 

C er du ikke frisk på ar nævne dem som pt passer med profilerne?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, den 1/12/2016 at 01:58:

Super!

 

C er du ikke frisk på ar nævne dem som pt passer med profilerne?

 

 

Det kan jeg desværre ikke, har ikke været forbi i de sidste seks måneder. Men det var min oplevelse de gange, jeg har været forbi.

Jeg tænker at deres metode er den samme nu som dengang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er desværre blevet sådan at der er al for mange annoncer for det sted.  Hvis alle pigerne skulle være der,  skulle der være en eller 2 etager mere. Ringede i fredags,  og pigen jeg snakkede med anede ikke hvad hun hed.  Tror de et navn for hvert sæt trusser de har.  Jeg besøger ikke det sted mere.  

Redigeret af Frankie38xl
Manglede ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Haha. Der er så mange piger i Heimdalsgade og Dannebrogsgade i Ålborg, at de kunne brug hele Playboymansion og lidt til for at være der!

Klart, det er fup!

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, den 12/3/2016 at 23:32:

Haha. Der er så mange piger i Heimdalsgade og Dannebrogsgade i Ålborg, at de kunne brug hele Playboymansion og lidt til for at være der!

Klart, det er fup!

Ja, præcis. Samme sag i Dannebrogsgade. Dårlig standard i Aalborg for tiden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Donethat skrev, for 2 timer siden:

Ja, præcis. Samme sag i Dannebrogsgade. Dårlig standard i Aalborg for tiden

Hehe. Det skal jeg så ikke kunne udtale mig om, da jeg aldrig har været der, men der er blot utroligt mange piger samtidig på ret få kvadratmeter. ;-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...