Hop til indhold
Gæst

Pattaya info

Recommended Posts

Gæst

Hej allesammen.

Jeg står og skal til Thailand her til januar, og regner med at bruge en dag eller 10 i Pattaya. :)

Så kunne godt bruge et par gode råd osv.

1. Hvem kan i anbefale til at transportere mig fra Bangkok til Pattaya (gerne nogle som står med skilt i lufthavnen)

2. Hvilke restauranter spiser man godt på? (Steaks, pizza, pasta, thai...) Pris er underordnet.

3. Hvis i selv er interesseret i at træne, kan i så anbefale et godt center, hvor der er god air condition og gerne alt basis udstyr.

4. Hvis der er nogle barer, go go clubber, diskoteker eller andet som i kan anbefale, jamen så er jeg lydhør. 

5. Er der andet som er et besøg værd? ( Ø, anden by, shopping osv)

 

Jeg er med på at jeg kan finde det meste på nettet, men ville foretrække at høre folks egne erfaringer.

På forhånd tak.

Sutte

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sutte.

kan anbefale ZEUS tråde fra tidligere år.. Der kommer han ALT igennem..

Vedr 1 - kan anbefale Mr T - http://www.pattayataxi.info/  kan står med skilt i lufthaven og de ringer sågar til dig hvis du er "sent" på den i forhold til ankomst.

Vedr 2 - der er så mange restauranter du ikke drømmer om det -- der noget for enhver smag og pengepung...  forestil dig der er 1000 erhvervslejemål i pattaya - 1/3 Bar'er  1/3 massage saloner og så 1/3 resturanter - det giver et meget godt billede af byen !   

Vedr 3 -  tjek Hotel hjemmesider - mit indtryk er at de fleste store hoteller har fitness udstyr med det gængse cardio udstyr..

Vedr 4 - se svar til 2 :-) ... bedst at danne sig sit eget indtryk 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej smokehat

Tak for svar :)

Jeg kunne forestille mig at der var mange restaurenter, så derfor ville jeg godt høre hvad folk havde af gode erfaringer. 

Ift til fitness, så skulle jeg nok være lidt mere præcis, men tænker på et center som har alt og gerne med god AC, jeg er ikke stor tilhænger af de såkaldte fitness-rum på hotellerne. Kan se at det hotel jeg skal bo på har et fitness-center ( mere et lille lokale med et løbebånd og nogle vægte)

Jeg må prøve at se på ZEUS beretninger.

God dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

fitness 7 at the Avenue har jeg læst en anbefaling på fra et pattaya-website.

Helt nyt og lækkert udstyr.

Ellers er det nok også noget man skal kigge efter når man er på stedet :)

 

Jeg mindes ikke at have spist rigtigt godt i Pattaya, men jeg smider heller ikke de store penge. Kan faktisk ikke spise så meget når jeg er afsted, det er jo så en god ting ;)

 

Jeg ville gerne anbefale dig et par ladyboy barer, men ellers ved jeg ikke hvad du er til? Det er også typisk et spørgsmål om kemi når man sidder der. Har man det sjovt med dem, der er i baren, eller keder man sig.

Ellers er der de store diskoteker på Walking Street, man har nok hver sin oplevelse af det. Jeg plejer at tøffe rundt på de små barer og krydrer det med lidt gogos en gang imellem.

 

Hvad angår shopping, så er Festival det største center i Pattaya, og der er mange lækre forretninger. Ellers er der masser af små forretninger med alskens skrammel rundt omkring. Der er nok at se til.

Der er faktisk en del sightseeing i Pattaya, Nong Nooch tropical garden med elefantshow og gåtur f.eks. Der er også Sanctuary of Truth, som er et tempel bygget af træ. Det er dog ikke et buddhistisk tempel, men mere en hyldest til mangfoldighed og filosofi. Du finder også et par buddhistiske templer rundt omkring, man kan sagtens få nogle timer til at gå.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, for 21 timer siden:

Der er faktisk en del sightseeing i Pattaya, Nong Nooch tropical garden med elefantshow og gåtur f.eks. Der er også Sanctuary of Truth, som er et tempel bygget af træ. Det er dog ikke et buddhistisk tempel, men mere en hyldest til mangfoldighed og filosofi. Du finder også et par buddhistiske templer rundt omkring, man kan sagtens få nogle timer til at gå.

Ja, eller tag en dagstur ud til Koh Laarn, som ligger en kort sejltur fra Pattaya. Færgen derud er billig, speedbådene fra stranden i Pattaya er monster dyre. Eller en lidt længere tur ned til Koh Samet. Så skal du lige sætte nogle dage af til det.

I fordums tid spiste jeg en del på "The Balcony" på North Pattaya Road, lige i starten fra rundkørslen. Det var høj klasse (læs seriøs høj klasse) Gad vide om den er der endnu :shock: De bedste bøffer kunne man få på "El Torro" som lå på 2. Road lige over Royal Garden. De lukkede desværre for år tilbage :wacko: Har fået nogle rigtig gode bøffer på den belgiske restaurant som ligger i arkaden i Soi Diana Inn, Den er der stadig :P

Jeg synes også jeg har været særdeles godt kørende mht. seafood, hvis man tager ned til Baan Sarae, som ligger lidt syd for pattaya (20minutter) Så kan man sidde og nyde maden, mens man kigger op over bugten til Jomtien.

Pizza, så kan man tage PizzaHut som ligger i Royal Garden lige ved Beach Road. Går det helt galt, findes der jo også MC Donald og Burger King.

 

Jeg tror såmænd bare du skal kaste dig ud i det. Der skal nok også være lige det du går og efterlyser. Pattaya har jo stort set alt hvad raske drenge sådan kan få brug for 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

Mange tak for jeres svar.

Jeg skal på bo 100meter fra festival og det ligner at fitness 7 er ret tæt på også :)

Ladyboys er desværre ikke lige mig, kan godt se på dem, men det er så det. Men lige den del, afhænger meget af kemi, så der må jeg bare tage lidt rundt og fornemme det.

Jeg er fortrøstningfuld om at jeg nok skal finde det jeg skal bruge, men altid rart at høre fra folks egne erfaringer, så har man da lidt at gå efter år man kommer der ned :o:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan besøge big budda som ligger mellem walkingstreet og jomtien (ikke så langt fra det store Pattaya skilt). Her lukkes der også nogle veje tidlig aften(mener jeg det er) hvor det er muligt at løbe i skyggen ved en lille park. Dette benytter thaierne ig af. Der er skilte i området der fortæller klokkeslettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige kommet hjem fra Pattaya.

 

Taxi service: http://www.namstaxipattaya.com/

Tag på Soi 6 det skal du unde dig selv.

Restuaranter der er en million go nuts.

 

Gogos du bliver skuffet hvis du forventer ligesom danske strip clubs.

 

Gå ikke ind på de russiske gogo det vil koste dig en arm og et ben.

 

Baccarac er den med højest kvalitet af piger

 

Hvis du vil mere wild gogo så skal du tage på Windmill.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...