Hop til indhold
NoBS

Gældespiger

Recommended Posts

Et djævlsk mærke, en gældespige som tålmodig forsøgskanin, flex muskulaturen, gribbe flokkes om syndens flod af usselhed i den monetære union.

Betræd denne asiatiske plantage, lad dine stakater flyde lindt, spise her eller med hjem, senne-ketchu? Riget i midten erhverves skillingevis.

Drag en østlig konklusion, et euro ragnarok eskaperes, levende kadavere falbydes fornedret, interpellationer udi med og uden, naturligvis hr.

Kig mod evolutionens vugge, sort Venus med lyserødt indtræk, et levende Nigeria brev, tag for Dem i kummerlig belysning og skident klæde. 

Thyras piger i selvbedrag, en clairevoyant blind tro på fribåren intellekt som redningsplanke, et kvantum dog altid binder og fastholder hundsk.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror det staves "clairvoyant".. og jeg har udskiftet "marcipan hud" med porcelænhud (bare lige til dit næste digt) 

<3 claire

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 15 minutter siden:

Jeg tror det staves "clairvoyant".. og jeg har udskiftet "marcipan hud" med porcelænhud (bare lige til dit næste digt) 

<3 claire

Som det sikkert er dig bekendt bør prosadigte ikke pålægges retstavning - den kunstnerisk frihed er ubunden af belæring ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pas nu på!

Der er en endog meget stor sandsynlighed for, at digte herinde fra havner ovre hos Tosse-Roland, hvor ophavsmanden bliver hevet igennem spottens- og speens vridemaskine for at ende som almindeligt latterobjekt for alle.

Ellers står et andet site på spring. Det kopierer nemlig med arme og ben fra EG uden selv at producere andet end skælds- og ukvemsord.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 2 timer siden:

<3 claire

Måske burde man varme den porcelens hud for så at mærke varmen fra porcelenen trække igennem mit lem inden det hele eksploderer i et infreno af sirup og porcelensskår

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Pas nu på!

Der er en endog meget stor sandsynlighed for, at digte herinde fra havner ovre hos Tosse-Roland, hvor ophavsmanden bliver hevet igennem spottens- og speens vridemaskine for at ende som almindeligt latterobjekt for alle.

Ellers står et andet site på spring. Det kopierer nemlig med arme og ben fra EG uden selv at producere andet end skælds- og ukvemsord.

Så har det da "glædet" nogle :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 20 minutter siden:

De stakkels "gældespiger" - hvem står de i gæld til?

Det er til fri fortolkning. Uanset dit udkomme vil det være i et spektrum af falsificering og verificering.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...