Hop til indhold

Gældespiger

Featured Replies

Skrevet

Et djævlsk mærke, en gældespige som tålmodig forsøgskanin, flex muskulaturen, gribbe flokkes om syndens flod af usselhed i den monetære union.

Betræd denne asiatiske plantage, lad dine stakater flyde lindt, spise her eller med hjem, senne-ketchu? Riget i midten erhverves skillingevis.

Drag en østlig konklusion, et euro ragnarok eskaperes, levende kadavere falbydes fornedret, interpellationer udi med og uden, naturligvis hr.

Kig mod evolutionens vugge, sort Venus med lyserødt indtræk, et levende Nigeria brev, tag for Dem i kummerlig belysning og skident klæde. 

Thyras piger i selvbedrag, en clairevoyant blind tro på fribåren intellekt som redningsplanke, et kvantum dog altid binder og fastholder hundsk.  

Skrevet

Jeg tror det staves "clairvoyant".. og jeg har udskiftet "marcipan hud" med porcelænhud (bare lige til dit næste digt) 

<3 claire

Skrevet
  • Author
Claire skrev, for 15 minutter siden:

Jeg tror det staves "clairvoyant".. og jeg har udskiftet "marcipan hud" med porcelænhud (bare lige til dit næste digt) 

<3 claire

Som det sikkert er dig bekendt bør prosadigte ikke pålægges retstavning - den kunstnerisk frihed er ubunden af belæring ;)

Skrevet

Pas nu på!

Der er en endog meget stor sandsynlighed for, at digte herinde fra havner ovre hos Tosse-Roland, hvor ophavsmanden bliver hevet igennem spottens- og speens vridemaskine for at ende som almindeligt latterobjekt for alle.

Ellers står et andet site på spring. Det kopierer nemlig med arme og ben fra EG uden selv at producere andet end skælds- og ukvemsord.

Skrevet
Claire skrev, for 2 timer siden:

<3 claire

Måske burde man varme den porcelens hud for så at mærke varmen fra porcelenen trække igennem mit lem inden det hele eksploderer i et infreno af sirup og porcelensskår

Skrevet
  • Author
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Pas nu på!

Der er en endog meget stor sandsynlighed for, at digte herinde fra havner ovre hos Tosse-Roland, hvor ophavsmanden bliver hevet igennem spottens- og speens vridemaskine for at ende som almindeligt latterobjekt for alle.

Ellers står et andet site på spring. Det kopierer nemlig med arme og ben fra EG uden selv at producere andet end skælds- og ukvemsord.

Så har det da "glædet" nogle :D

Skrevet
  • Author
Pigeforskeren skrev, for 20 minutter siden:

De stakkels "gældespiger" - hvem står de i gæld til?

Det er til fri fortolkning. Uanset dit udkomme vil det være i et spektrum af falsificering og verificering.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.