NoBS 1078 Skrevet 6. November, 2016 Et djævlsk mærke, en gældespige som tålmodig forsøgskanin, flex muskulaturen, gribbe flokkes om syndens flod af usselhed i den monetære union. Betræd denne asiatiske plantage, lad dine stakater flyde lindt, spise her eller med hjem, senne-ketchu? Riget i midten erhverves skillingevis. Drag en østlig konklusion, et euro ragnarok eskaperes, levende kadavere falbydes fornedret, interpellationer udi med og uden, naturligvis hr. Kig mod evolutionens vugge, sort Venus med lyserødt indtræk, et levende Nigeria brev, tag for Dem i kummerlig belysning og skident klæde. Thyras piger i selvbedrag, en clairevoyant blind tro på fribåren intellekt som redningsplanke, et kvantum dog altid binder og fastholder hundsk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 6. November, 2016 Jeg tror det staves "clairvoyant".. og jeg har udskiftet "marcipan hud" med porcelænhud (bare lige til dit næste digt) claire 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 6. November, 2016 Claire skrev, for 15 minutter siden: Jeg tror det staves "clairvoyant".. og jeg har udskiftet "marcipan hud" med porcelænhud (bare lige til dit næste digt) claire Som det sikkert er dig bekendt bør prosadigte ikke pålægges retstavning - den kunstnerisk frihed er ubunden af belæring 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. November, 2016 Pas nu på! Der er en endog meget stor sandsynlighed for, at digte herinde fra havner ovre hos Tosse-Roland, hvor ophavsmanden bliver hevet igennem spottens- og speens vridemaskine for at ende som almindeligt latterobjekt for alle. Ellers står et andet site på spring. Det kopierer nemlig med arme og ben fra EG uden selv at producere andet end skælds- og ukvemsord. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 6. November, 2016 Claire skrev, for 2 timer siden: Jeg tror det staves "clairvoyant".. og jeg har udskiftet "marcipan hud" med porcelænhud (bare lige til dit næste digt) claire Måske burde man varme den porcelens hud for så at mærke varmen fra porcelenen trække igennem mit lem inden det hele eksploderer i et infreno af sirup og porcelensskår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 6. November, 2016 De stakkels "gældespiger" - hvem står de i gæld til? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 6. November, 2016 Borende X skrev, for 3 timer siden: Pas nu på! Der er en endog meget stor sandsynlighed for, at digte herinde fra havner ovre hos Tosse-Roland, hvor ophavsmanden bliver hevet igennem spottens- og speens vridemaskine for at ende som almindeligt latterobjekt for alle. Ellers står et andet site på spring. Det kopierer nemlig med arme og ben fra EG uden selv at producere andet end skælds- og ukvemsord. Så har det da "glædet" nogle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 6. November, 2016 Pigeforskeren skrev, for 20 minutter siden: De stakkels "gældespiger" - hvem står de i gæld til? Det er til fri fortolkning. Uanset dit udkomme vil det være i et spektrum af falsificering og verificering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 6. November, 2016 Jeg har savnet disse indlæg More please... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg