Stifler 4 Skrevet 6. November, 2016 Hej.. nogen der har erfaring med hende her? Syntes ikke rigtig at min søgning gav noget. https://annoncelight.dk/showad/215373 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonasfrapuls 103 Skrevet 6. November, 2016 Det er imponerende at vi skriver 2016, og alligevel ligner 70% af billederne aller steder noget fra en år 2000 mobil. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pappa-Oscar 67 Skrevet 7. November, 2016 Hej. Jeg følger lige med her, da jeg havde lidt sms kontakt med pigen i lørdags. Fik oplyst at hun holder til i Tilst.. og så blev jeg sgu lidt tilbageholdende, for der er da mange anmeldelser fra dette område og de er både plus og minus Så venter nu på, at der kommer en anmeldelse af Dirty Angel, da hun lyder meget spændende, men jeg satser ikke mine penge på en Joker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 7. November, 2016 Jeg har også overvejet et besøg - men er meget i tvivl om, hvorvidt det er et sats værd. Hun har annonceret længe - derfor lidt sært at ingen har skrevet om hende endnu... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 9. November, 2016 Tror faktisk hun har annonceret under et andet navn før - men husker ikke, hvad det var. Under alle omstændigheder er det længe siden jeg så hende første gang - derfor mærkeligt, at der slet ikke er nogen omtale af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg