Hop til indhold

Dirty Angel

Featured Replies

Skrevet

Det er imponerende at vi skriver 2016, og alligevel ligner 70% af billederne aller steder noget fra en år 2000 mobil.

Skrevet

Hej.

Jeg følger lige med her, da jeg havde lidt sms kontakt med pigen i lørdags.

Fik oplyst at hun holder til i Tilst.. og så blev jeg sgu lidt tilbageholdende, for der er da mange anmeldelser fra dette område og de er både plus og minus:(

Så venter nu på, at der kommer en anmeldelse af Dirty Angel, da hun lyder meget spændende, men jeg satser ikke mine penge på en Joker.

Skrevet

Jeg har også overvejet et besøg - men er meget i tvivl om, hvorvidt det er et sats værd. Hun har annonceret længe - derfor lidt sært at ingen har skrevet om hende endnu...

Skrevet

Tror faktisk hun har annonceret under et andet navn før - men husker ikke, hvad det var. Under alle omstændigheder er det længe siden jeg så hende første gang - derfor mærkeligt, at der slet ikke er nogen omtale af hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.