Hop til indhold
Erik66

Ann er tilbage Amata

Recommended Posts

Hej jeg var forbi Amata thai massage igår og der fik jeg en glædelig overraskelse da det meget flotte Ann åbnede døren... hun er den meget smuk og sexet thai pige efter min smag.... hun er tynd med store bryster og et rigtigt pænt ansigt hun smiler meget og giver en dejlig massage... vi kom ind og vi aftale en times massage og hun gik igang stille og rolig lige efter min smag... efter en halv time Ryg og ben  blev jeg bed om at vende mig jubi tænkte jeg for nu sker der noget... gansk rigtigt hun begyndte med over kroppen og hende hænder ramt nogen gang lille mand og hun kunne se der skete noget under håndklædet og spurgte om han skulle værre med. Ja tak sagde jeg vi aftale ny pris... hun starte med bj og hold da op bagefter satte hun sig på den og den fik tur  og vi prøvede lidt af hver.... efter jeg var færdig.... fik jeg et bad og en sodavand og blev lukket ud af bagdøre.... en fantastik oplevelse og det skal prøves igen hun er bare dejlig hvis i spørger mig så drenge afsted og prøv selv Ann hos Amata thai massages i vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sq en trist tendens at thaipigerne også er begyndt at få lavet falske bryster. Gider det ikke så kan det være nok så godt lavet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 11 timer siden:

Sq en trist tendens at thaipigerne også er begyndt at få lavet falske bryster. Gider det ikke så kan det være nok så godt lavet.

De tjener kassen sort på turistvisum, og tror de kan tjene endnu mere næste gang de kommer til Danmark hvis de har kæmpe silikonekasser, så hjem til Thailand og få brysterne lavet og op og tjene endnu flere sorte penge.

Money talks og risikoen for at skat kommer forbi er meget meget lille.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Den lille hårde skrev, den 7/11/2016 at 18:04:

De tjener kassen sort på turistvisum, og tror de kan tjene endnu mere næste gang de kommer til Danmark hvis de har kæmpe silikonekasser, så hjem til Thailand og få brysterne lavet og op og tjene endnu flere sorte penge.

Money talks og risikoen for at skat kommer forbi er meget meget lille.

Nu kender jeg til en del thaipiger i DK! Og der tager du helt fejl!!

Gør dine egne erfaringer, før dy dømmer andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 21 timer siden:

Nu kender jeg til en del thaipiger i DK! Og der tager du helt fejl!!

Gør dine egne erfaringer, før dy dømmer andre.

Jeg er selv gift med en Thai og tro mig, der er en meget livlig trafik fra Thailand op at besøge "Tante Anna" som de ikke har mødte mange år men bevares de er jo i familie så værsgo her har du et 3 måneders turist visum.

Her oppe er det ikke just ferie der bliver mest af men arbejde i Restaurant eller Thaimassage klinikker, nok også en af grundende til når du f.eks. læser herinde hun kunne ikke dansk og kun meget lidt engelsk så meget svært at kommunikere.

Men risikoen for at blive taget i en Razzia er stort set lig med nul, Skat gider ikke kontrollere stederne.

Og der er også en del handlede Thaipiger i Europa og andre steder i verden, nok også derfor der på vej ud af Thailand advares om human trafficking  på både engelsk og Thai

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Den lille hårde skrev, for 1 time siden:

Jeg er selv gift med en Thai og tro mig, der er en meget livlig trafik fra Thailand op at besøge "Tante Anna" som de ikke har mødte mange år men bevares de er jo i familie så værsgo her har du et 3 måneders turist visum.

Her oppe er det ikke just ferie der bliver mest af men arbejde i Restaurant eller Thaimassage klinikker, nok også en af grundende til når du f.eks. læser herinde hun kunne ikke dansk og kun meget lidt engelsk så meget svært at kommunikere.

Men risikoen for at blive taget i en Razzia er stort set lig med nul, Skat gider ikke kontrollere stederne.

Og der er også en del handlede Thaipiger i Europa og andre steder i verden, nok også derfor der på vej ud af Thailand advares om human trafficking  på både engelsk og Thai

Jo, det kan jeg godt sætte mig ind i. Men hun skulle osse lige på familiebesøgi aften. Fair nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldnielsen skrev, den 6/11/2016 at 20:53:

Er det Ann der også arbejder i Fredericia?

Det er desværre ikke den samme Ann, kan jeg konstatere efter et besøg i dag og de kan slet ikke sammenlignes. Ann fra Frederica er i en helt anden liga.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
chris 60 skrev, den 12/11/2016 at 04:14:

Nu kender jeg til en del thaipiger i DK! Og der tager du helt fejl!!

Gør dine egne erfaringer, før dy dømmer andre.

Hvordan tager han fejl?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...