Hop til indhold
indokarami

Somkhid / Khat-massage - Aarhus

Recommended Posts

Havde ondt i nakken og ryggen - og havde lidt kvalme - så besluttede mig for at få lidt massage. Med disse "kvaler" i tankerne blev valget truffet ud fra, at der skulle mere vægt på massagen end på ekstraydelser. Og jeg besluttede derfor mig for at "vende tilbage" til Somkhid, jeg tidligere har frekventeret en del. Har været flere andre steder siden da for at prøve lidt nyt. Men i dag skulle det være for massagen. Med håb om at det var Khat selv, da jeg før har haft stor fornøjelse af hendes massage.

Ringede for at aftale tid og måtte konferere lidt på engelsk, hvor jeg bl.a. sagde jeg kunne være der "in 15 minutes", blev spurgt "30 minutes?", hvortil jeg svarede "no, 15 minutes" og så fik jeg "ok". Da jeg ankom blev jeg lukket ind af en ung, køn kvinde. Hun var tilsyneladende igang med en anden kunde, så jeg blev blot fulgt ind i andet lokale og fik at vide at "she will be here in 10 minutes". 15 minutter senere dukkede Khat op og jeg var glædeligt overrasket. Tænkte det ville blive ventetiden værd ;)

Hun gik hurtigt igang og hun var grundig og behagelig som altid. Sød og køn - og masserer godt (men ikke hårdt). I løbet af seancen giver hun udtryk for, at hun er tømmermændsramt. Hun havde været til J-dag :D fair nok... omkring 40 minutter inde i forløbet går døren op og den anden kvinde kommer ind. På det tidspunkt ligger jeg på ryggen og hun har fuldt udsyn. Khat fortæller, at hun lige ville spørge... Jeg troede først det var fordi hun ville se hvor "godt" jeg var udstyret ;) men det viste sig, at hun blot spurgte til hvordan Khat havde det. Og gik så igen. Men kort tid efter siger Khat "Jeg klarer lige det her og så kommer hun og gør færdig" for hun skulle på toilet og så gav hun mig et HJ. Hun plejer at spørge til det, men ikke denne gang, så det var egentlig ikke bestilt :) nuvel, der var klar interesse.... Så hun giver en behagelig omgang og tørrer af, hvorefter hun forlader lokalet.

Så kommer hende den anden tilbage og går igang, mens Khat lige kommer et øjeblik og masserer, men "skal så på toilet". Mens den anden var igang, kunne vi høre lidt "ørle aktivitet" fra toilettet og fik os begge et grin....

Men jeg kunne så også konstatere, at det bestemt ikke var nogen dårlig afløser. Gao/Ghao var en "gave" ;) og gav en rigtig god massage. Hun havde meget stærke hænder og tog godt fat. Jeg var ret overrasket over, at det var så godt. Hun lagde desværre ikke op til noget ekstra pjank - tænker ellers godt jeg kunne have klaret en omgang mere :D 

Hun gik meget i dybden og jeg kan blot sige, at det var fantastisk. Hun skal være her 3 måneder og jeg er sikker på, at jeg skal tilbage for en fuld massage af hende. Er sikker på 1 time med hendes hænder vil gøre godt for min velvære ;) og vil også gerne se om ikke hun vil yde lidt ekstra - gerne FP :D

Khat -> God massage - skøn kvinde... dejlige hænder!

Gao -> Fantastisk massage.... sød, smilende kvinde...

Stedet - jeg har altid været godt tilfreds  med at komme der. Klart, nogle gange bedre end andre, men har også kommet der i omkring 10 år efterhånden. Til massagen kan jeg ind i mellem godt savne "den oprindelige Somkhid" - hun gav top massage fra top til tå.... Men jeg har haft rigtig mange gode oplevelser derinde...

Gentagelselsfare... ja... og helt sikkert inden Gao rejser hjem...!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, thaimassage classic. 

 

En af de der skønne/sjove gange, hvor man ikke rigtigt ved hvad der kommer til at foregå, men hvor det alligevel ender godt. 

-Sad og grinede lidt over det med ørlen under massagen. Godt move lige at få en afløser på, når/hvis man kan mærke, at byturen i går ikke går så godt i spænd med at massere og man skal akut ud at "tale i den store porcelænstelefon", haha :-) 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
indokarami skrev, den 8/11/2016 at 16:46:

Jeps... og jeg var meget imponeret over hvor lang tid hun holdte det og så stadig frisk ud - og faktisk gjorde HJ færdig. Imponerende i sig selv... :D 

Perfect wife ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...