Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Torvet i Hvidovre

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Ja jeg var i et dilemma, havde behov for veludført massage, og i den gode ende af kvalitet, og der er det min erfaring st de mere modne thaikvinder er bedre, tilgengæld er afslutning ikke så festlig for mig, da jeg foretrække en yngre model, Ala Bee. Men behov for biomanipulation oversteg behove for en ung kvindes blowjob, og Hvidovre torv blev besøgt, Nikita der passer forretningen nu hverdag frem til december, hvor hun besøger familien i Thailand,i et par måneder levere fin god og håndværksmæssig massage, og ja et blæs kunne hun også levere, det er faktisk udemærket, men det er mere stimulerende for mig de en ung thai kvinde. 

Turen der varede en stor time kostede alt i alt 900. Økoblæs 500, med luft afslutning, hun modtager ikke.

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 17 minutter siden:

Ja jeg var i et dilemma, havde behov for veludført massage, og i den gode ende af kvalitet, og der er det min erfaring st de mere modne thaikvinder er bedre, tilgengæld er afslutning ikke så festlig for mig, da jeg foretrække en yngre model, Ala Bee. Men behov for biomanipulation oversteg behove for en ung kvindes blowjob, og Hvidovre torv blev besøgt, Nikita der passer forretningen nu hverdag frem til december, hvor hun besøger familien i Thailand,i et par måneder levere fin god og håndværksmæssig massage, og ja et blæs kunne hun også levere, det er faktisk udemærket, men det er mere stimulerende for mig de en ung thai kvinde. 

Turen der varede en stor time kostede alt i alt 900. Økoblæs 500, med luft afslutning, hun modtager ikke.

Alko

Hvor på Hvidovre torv ? Eller er der kun den ene ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det :) så hende der ellers er der er på ferie ? Hende havde jeg ellers planer om at besøge hvis hun ellers er et besøgt værd er til frække modne kvinder dog ikke sex kun hånd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hende på billerne på hjemmesiden er på ferie nu, som jeg forstod det på Nikita der tog sig godt af mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jo da, hun var også god, samme koncept som med Nid, der passer butikken nu...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Har lige været der igen, samme gode behandling....900 kr 1 time med økof...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...