Hop til indhold
Mister72

Nyhed i Randers

Recommended Posts

Guest chris 60

Har set hendes annonce - tjek nu TinEye eller google for at finde ud af det! Det er ved at være træls at skulle give de samme råd i halve og hele år! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 6 timer siden:

Har set hendes annonce - tjek nu TinEye eller google for at finde ud af det! Det er ved at være træls at skulle give de samme råd i halve og hele år! ;-) 

Bruger skam Google inden jeg spørger. Ingen hits, udover samme annonce som ganske vist indeholder Rødovre i linket - men det er der vel ikke noget odiøst i?

TinEye bruger jeg normalt ikke, men efter at have læst dit svar, regnede jeg med at de vises sten skulle findes der. Men der er heller ikke noget hit... Selv om jeg downloadede billederne lokalt og scannede derfra, så TinEye burde have fundet billederne i den oprindelige annonce.

Så hvis du har fundet frem til mere, hører jeg meget gerne om det - medmindre det er for træls ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Mister72 skrev, for 2 timer siden:

Bruger skam Google inden jeg spørger. Ingen hits, udover samme annonce som ganske vist indeholder Rødovre i linket - men det er der vel ikke noget odiøst i?

TinEye bruger jeg normalt ikke, men efter at have læst dit svar, regnede jeg med at de vises sten skulle findes der. Men der er heller ikke noget hit... Selv om jeg downloadede billederne lokalt og scannede derfra, så TinEye burde have fundet billederne i den oprindelige annonce.

Så hvis du har fundet frem til mere, hører jeg meget gerne om det - medmindre det er for træls ;)

Nej, jeg har ikke scannet hende, men hvis du ikke har fundet noget odiøst nogen af stederne, så er hun ganske givet genuine! Og så bare spring på, det værste kan så være lidt Photoshopping, men det kan du vel leve med?!

Bortset fra det, så får jeg besøg af Frække Ida kl. 14 i morgen, så jeg går til køjs nu - med hende skal man sgu være på dupperne! Hun er vild! Læs blot anmeldelserne af hende herinde! Eller nogle af hendes annoncer! Pyh, de tager nærmest luften ud af een! ;-)  Har lige haft en telefonsnak med hende i over en time. Vi har endnu aldrig mødtes før, men snakkede som om vi har kendt hinanden i lang tid. Spændende i morgen. Og så på een af hendes fridage! :-) Det viser sig, at vi næsten har været maboer en lang årrække. Spændt på om vi har mødt hinanden i det lokale miljø! Det er hun osse. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...