Hop til indhold
jomfru

Hyggespørgsmål

Recommended Posts

Havde en god tur på en thai massage i Albertslund. Vi snakkede godt sammen og tja stemningen var bare god. Men det var åbentbart hendes første gang siden hendes ex. Bagefter fik jeg hendes privat nummer. Er det normalt. Jeg var lidt nervøs på hendes vegne da hun var så nervøs at vi storset ikke lavet andet end at grine. Desværre virkede anacondaen ikke som den skulle så vi snakkede lidt om at det altså ikle var hendes skyld. Det var godt nok speciel men fuck det at pikken ikke virkede vi fik sgu leget lidt med hinanden alligevel. Så kunne jeg bare skrive til hende personligt når hun er på arbejde igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
valter1000 skrev, for 20 minutter siden:

Hvad er dit spørgsmål?

"Men det var åbentbart hendes første gang siden hendes ex. Bagefter fik jeg hendes privat nummer. Er det normalt"

Mon ikke det er spørgsmålet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med hensyn til thaipiger der udleverer telefon nummer, så har jeg oplevet det flere gange (måske 4-6 gange) over en lang karriere som kunde. Så det forekommer, selvom det ikke ligefrem er almindeligt, afhængigt af definitionen af hvad der er almindeligt. Der kan være flere grunde, såsom at hun faktisk kan lide kunden og kunne tænke sig en dansk kæreste, eller at der ved private aftaler kan arbejdes ved siden af, dvs at mutter ikke skal have sin andel. Der er sikkert andre erfarne brødre der har oplevet det og som har andre indsigter i dette.

Mvh

Dr X 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...