Hop til indhold
Marinelli

Tur til FKK 5-6/11. Vil du med?

Recommended Posts

Har været ivrig læser herinde, men efter forlist forhold, er det også min tur til at bidrage. Tak for de mange gode bidrag, som jeg har fået gennem årene...

Jeg tager en sviptur til Tyskland imorgen, så hvis der er en som har lyst til at tage med fra KBH/Sjælland, kan vi nok finde ud af noget. Det bliver noget Berlin eller Hamborg (der er ikke flere pladser i min bil). Tænker Artemis, men de sidste par gange har oplevelsen ikke været, som for 3-4 år siden, derfor er jeg åben for nye eventyr og har samtidig lyst til at prøve noget nyt, så jeg er modtagelig for input på Hamborg.

Ville gerne prøve Sharks meeen liiiidt lang køretur, til en kort weekendfornøjelse...

Kører lørdag formiddag og tænker en enkelt overnatning, men som sagt spontan tur, med behov for lidt "adspredelse", så jeg er åben for ideer og input

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marinelli skrev, for 38 minutter siden:

er modtagelig for input på Hamborg.

Jeg har 2 forslag:

Fantasy Lounge - flattrate € 120,- weekend - søg div. anmeldelser i forum. Oplevelserne kan være lidt op og ned, men man må også selv gøre en indsats for at  det lykkes.

FKK Harmony - søg div. anmeldelser i forum.

 

Ellers er der Flatt 99, FKK Atmos, FKK Romeo, FKK Babylon m. fl.

Søg evt. her: http://www.modelle-hamburg.de/suche.html

Cantonium GB parties: f.eks.: Laureen Pink - men først d. 7. nov. http://laureen-pink.com/Seite1002/Termine-Agenda

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marinelli skrev, for 2 timer siden:

Tak for glimrende information. Du lyder som en mand med gode erfaringer som kunne være en glimrende tur guide...

Vil du med?

Lige kort nok tid til forberedelse - og så har jeg lige været afsted for et par uger siden - men hvis du vil finde et billigt sted at overnatte - så kan jeg anbefale Hoffmans på hjørnet af Kronsaalsweg, hvor Fantasy ligger. De ligger en nøgle i en nøgleboks, så du selv kan bestemme, hvornår du vil checke ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marinelli skrev, for 8 timer siden:

Tak for glimrende information. Du lyder som en mand med gode erfaringer som kunne være en glimrende tur guide...

Vil du med?

Hvad tid på dagen passerer du Padborg - og hvilke arrangement laver du for overnatning ?

Jeg kunne måske godt klare en weekend på Fantasy - selvom det nok havde været bedre  i sidste weekend :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Jernsvinet skrev, den 4/11/2016 at 17:27:

Lige kort nok tid til forberedelse - og så har jeg lige været afsted for et par uger siden - men hvis du vil finde et billigt sted at overnatte - så kan jeg anbefale Hoffmans på hjørnet af Kronsaalsweg, hvor Fantasy ligger. De ligger en nøgle i en nøgleboks, så du selv kan bestemme, hvornår du vil checke ind.

Hvad koster sådan en overnatning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 11 minutter siden:

Hvad koster sådan en overnatning?

Det ser ud som om de pt. ikke indsætter så mange værelser hos Booking.com m.fl. - derfor ser det ud som de ikke har nogen ledige værelser - men prøv at kontakte dem direkte:

http://www.hamburgzimmer.com/Kontaktieren-Sie-uns.html

Kronsaalsweg 90
22525 Hamburg
Tel.: 040-836984
Tel.: 0172 53 62 604
 
Evt. bare kigge ind i receptionen omkring middagstid, hvor det som regel er bemandet - men jeg tror du skal regne med omkring € 40,- for en overnatning - er man flere og kan tage en 2 eller 3 mands køjeværelse (NB. køjerne er ret brede :)), kan det gøres noget billigere.
 
Men Dirk fortalte sidst, at han ikke vidste hvorlænge han kunne fortsætte lejemålet, da Bauhaus vist havde opkøbt stedet og gerne ville udvide/bygge nyt. Jeg havde klaget over at der ikke var radiatortermostater på værelserne, da jeg havde det alt for varmt og havde ad flere omgang skruet længere og længere ned uden at det rigtig hjalp - men han mente ikke det kunne svare sig at investere i - og han boede jo også kun til leje - og i erhvervslejemål er varme/energi-styring + vandforbrug sjovt nok ikke noget man fra myndighedernes side går så meget op i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...