Hop til indhold
modensønderjyde

Thai massage Berlin

Recommended Posts

Jeg var i Berlin i uge 43 og kom tilfældigt forbi Peilin Thaimassage http://peilin-thaimassage.de/ tæt på Berliner Dom.

Jeg gik ind i butikken og blev modtaget af en pæn thai dame, som jeg skød til at være ca. 40 år. Det viste sig senere at hun var 50, men absolut smuk. Hun hedder Yoyo. Hun viste mig ind i et værelse, hvor der hang en prisliste. Hun tilbød selv thaimassage 1 time afsluttende med HJ for 90 Euro eller 1 times thaimassage med B2B afsluttende med HJ for 100 Euro. Jeg valgte det sidste og betalte.

Yoyo bad mig tage tøjet af og lægge mig på maven, hvorefter hun kortvarigt forlod værelset. Da hun kom tilbage gav hun en rigtig god massage bagpå, hvor hendes fingre ind i mellem smuttede ned mellem benene og pirrede dejligt de rigtige steder. Under massagen hyggesnakkede vi og der var en god stemning.

Efter et stykke tid på maven, blev jeg bedt om at vende mig om og nu tog hun alt sit tøj af. Og hvilken fantastisk dejlig krop hun har. Slank og små bryster, lige min type. Så gik hun i gang med B2B og jeg blev hurtigt stiv, hvorefter hun tog sig kærligt af junior, mens jeg pillede ved bryster og mis indtil jeg kom i en dejlig udløsning.

Herefter masserede hun mine ben og mave, og ramte også junior pirrende, inden hun satte sig op på mig og gned missen hen over min efterhånden stive pik, hvorefter hun lagde sig ved siden af mig og jeg pillede ved hendes våde fisse mens hun gav mig udløsning nr. 2.

Alt i alt en fantastisk dejlig time sammen med en dejlig thai dame, som var nærværende og kærlig. Næste gang jeg kommer forbi, har hun lovet at vi skal have hele pakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Jeg var for nylig forbi her også https://www.peilin-thaimassage.de/

Det ligger lidt gemt inde bag en park. Jeg dukkede op uden aftale, men en lidt ældre thai fandt tid til mig.
Jeg bestilte 60 minutter for 80 euro. Det var udmærket massage.
Efter 50 minutter sagde hun at hun ikke kunne nå at blive ordentlig færdig og foreslog at jeg "opgraderede" til 90 min.
Så jeg gav hende 40 euro mere.
Til slut foreslog hun at jeg betalte yderligere 40 euro for et hj. Det afslog jeg og sagde at det kunne jeg gøre selv når jeg kom hjem :)
Så satte hun prisen ned til 20 euro 
og det accepterede jeg naturligvis.
Jeg skulle dog være stille og jeg måtte bestemt ikke skrive om det på internettet. Så det lovede jeg naturligvis. 

Efter 90 minutter var jeg en massagetur + hj rigere og 140 euro (1050 dkk) fattigere... 
Ikke helt det værd - men så fik jeg prøvet det. 

Her kommer jeg ikke igen - Der er andre steder hvor kvalitet / pris passer bedre til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du satte det forkerte link på i den anden anmeldelse. Det var ærgerligt for det er lidt kringlet at finde gode steder med happy end i Berlin, hvis man også vil have god massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
mindiskret skrev, den 4.4.2022 at 18:24:

Tror du satte det forkerte link på i den anden anmeldelse. Det var ærgerligt for det er lidt kringlet at finde gode steder med happy end i Berlin, hvis man også vil have god massage. 

næ - jeg tror nu den er god nok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...