HirtshalsFyr 66 Skrevet 4. November, 2016 https://annoncelight.dk/showad/212532 Annoncen https://annoncelight.dk/profile/Juliesexy Profil Var en tur forbi Julie her til aften i 1 time Jeg ankom til Århus N 10min før aftalt tid så jeg ville være sikker på og være der til tiden, var nemlig lidt i tvivl om hvor svært det skulle være og finde en p plads til bilen, den blev dog fundet rimelig hurtigt da jeg netop havde spurgt ind til det og hun sagde "Its a parking behind street" som så viste sig og være 100-200m væk hvilket jo var perfekt, fik smidt bilen og fik en sms med husnummeret og en etage hvor jeg diskret listede ind af, dørene var åbne da jeg kom, blev taget imod med et smil og et knus da jeg trådte ind af døren til lejligheden, musikken kørte i baggrunden med dire straits så allerede der var jeg klar på og danse selvom det jo ikke var det mit ærinde var hehe, men pengene skiftede hænder og hun gik lige hurtigt på toilettet i 2 min for derefter og komme ind og begynde og klæde mig af så vi kunne komme over i sengen, efter en 5 min med kys og lidt kælen for mis og klitten var hun klar og var jeg skam osse efter hun jo havde leget med den i mellemtiden, dog går den 1 gang aldrig længe før den skydes af, så efter et dejligt blow (uden) så på med gummihætten og hende ovenpå og efter kort tid kunne jeg ikke holde den tilbage længere og måtte fyre den af oppe i hende i gummiet, endte med da jeg var kommet sidste (3) gang at der var gået 50min, så efter lidt snakken og nussen fik jeg taget tøjet på og fundet bilen igen, syntes ikke der er grund til jeg kommer helt i detaljer med hvad der mere skete i mellemtiden men en sød pige der var dejlig og bruge lidt tid og penge på efter min mening. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisk 165 Skrevet 4. November, 2016 3 gange på 50 min. - godt gået :-). Hvad kostede sådan en omgang ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HirtshalsFyr 66 Skrevet 4. November, 2016 Frisk skrev, for 2 timer siden: 3 gange på 50 min. - godt gået :-). Hvad kostede sådan en omgang ? 1300kr for en time gav jeg, og ja den skyder hurtigt men er os klar til mere umiddelbart efter igen hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deep69 8 Skrevet 5. November, 2016 Hey lyder som en god oplevelse, så jeg har lige tre hurtige spørgsmål Passer billeder? Ca. Hvor i Århus N? Hvordan var hendes blæsearbejde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HirtshalsFyr 66 Skrevet 5. November, 2016 Billeder er af hende, men de er fra hendes gode side af så hun ser mere slank ud, jeg er dårlig kendt i århus men omkring Trøjborg hvis det giver mening? Jamen på mig virkede hendes blow skam ok men os fyre er jo ligeså forskellige som GP´erne, så om det os er det på dig skal tiden måske vise? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 30. Januar, 2017 Hej, nogen der ved om hun stadig er aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HirtshalsFyr 66 Skrevet 30. Januar, 2017 Vildmand skrev, for 19 minutter siden: Hej, nogen der ved om hun stadig er aktiv? Et tryk på hendes annonce siger den sidst er opdateret d 8/12-2016, så næppe aktiv i DK lige pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 30. Januar, 2017 @HirtshalsFyrHej, det tænkte jeg også, men nogle gange laves der jo en ny profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HirtshalsFyr 66 Skrevet 30. Januar, 2017 @Vildmand Helt korrekt, dog har jeg ikke set en ny annonce på AL, så tvivler på hun er i dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg