Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/212532 Annoncen

https://annoncelight.dk/profile/Juliesexy Profil

Var en tur forbi Julie her til aften i 1 time :-) 

Jeg ankom til Århus N 10min før aftalt tid så jeg ville være sikker på og være der til tiden, var nemlig lidt i tvivl om hvor svært det skulle være og finde en p plads til bilen, den blev dog fundet rimelig hurtigt da jeg netop havde spurgt ind til det og hun sagde "Its a parking behind street" som så viste sig og være 100-200m væk hvilket jo var perfekt, fik smidt bilen og fik en sms med husnummeret og en etage hvor jeg diskret listede ind af, dørene var åbne da jeg kom, blev taget imod med et smil og et knus da jeg trådte ind af døren til lejligheden, musikken kørte i baggrunden med dire straits så allerede der var jeg klar på og danse selvom det jo ikke var det mit ærinde var hehe, men pengene skiftede hænder og hun gik lige hurtigt på toilettet i 2 min for derefter og komme ind og begynde og klæde mig af så vi kunne komme over i sengen, efter en 5 min med kys og lidt kælen for mis og klitten var hun klar og var jeg skam osse efter hun jo havde leget med den i mellemtiden, dog går den 1 gang aldrig længe før den skydes af, så efter et dejligt blow (uden) så på med gummihætten og hende ovenpå og efter kort tid kunne jeg ikke holde den tilbage længere og måtte fyre den af oppe i hende i gummiet, endte med da jeg var kommet sidste (3) gang at der var gået 50min, så efter lidt snakken og nussen fik jeg taget tøjet på og fundet bilen igen, syntes ikke der er grund til jeg kommer helt i detaljer med hvad der mere skete i mellemtiden :-P men en sød pige der var dejlig og bruge lidt tid og penge på efter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 2 timer siden:

3 gange på 50 min. - godt gået :-). Hvad kostede sådan en omgang ?

1300kr for en time gav jeg, og ja den skyder hurtigt men er os klar til mere umiddelbart efter igen hehe :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey lyder som en god oplevelse, så jeg har lige tre hurtige spørgsmål :) Passer billeder? Ca. Hvor i Århus N? Hvordan var hendes blæsearbejde?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billeder er af hende, men de er fra hendes gode side af så hun ser mere slank ud, jeg er dårlig kendt i århus men omkring Trøjborg hvis det giver mening? Jamen på mig virkede hendes blow skam ok ;) men os fyre er jo ligeså forskellige som GP´erne, så om det os er det på dig skal tiden måske vise? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 19 minutter siden:

Hej, nogen der ved om hun stadig er aktiv?

Et tryk på hendes annonce siger den sidst er opdateret d 8/12-2016, så næppe aktiv i DK lige pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...