Hop til indhold
1-2-3_testing

Jessie - Sydjylland / Fyn

Recommended Posts

 

Hey

Jeg har fuldt lidt med på sidelinjen omkring hende her Jessie. Hun har før været på Fyn og huserer nu omkring Varde. Da der ikke rigtig kom nogle svar / anmeldelser på tidligere tråde,, mødtes jeg med hende "ubeset" (plejer ellers altid at læse anmeldelser her).

Det var en super oplevelse. Klart en af de bedste GP jeg har mødt (og jeg har mødt mange :-/ ) .

Det første indtryk når man ser hende er, at hun ser godt ud. Lækker krop og smukt ansigt. Hun kigger lidt genert i starten. På en charmerende måde. Lidt svært at beskrive, men på mig virkede det flirtende ... Men tag ikke fejl af det uskyldige look!! På et lagen er hun fantastisk. Nærværende og i den grad til gensidig fornøjelse.

Det var en meget positiv GP / GFE oplevelse. Sådan en af dem, hvor jeg efterfølgende havde et bredt smil på i bilen. Det hele gik ligesom op i en højere enhed. Sød og åben pige, der var nem at snakke med..Billederne passede. Flot ansigt, lækker krop. Nærværende GFE sex, med dejlige pirrende kys. Whats not to like? ;-) . Hende MÅ jeg se igen ;-)



https://annoncelight.dk/showad/214819

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lækker krop og god anmeldelse :-)

Er Varde virkelig mellem Esbjerg og Kolding ?

Er du fast i Varde eller kommer du også længere sydpå ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jessie

Det bliver desværre for langt i kørsel.

2 timers kørsel × 2 bliver lige i overkanten.

Det er jeg virkelig ked af

Redigeret af Jessie
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt OK Jessie - tak for at du overvejede det.

Jeg må se hvad jeg kan finde lokalt :-)

Og jeg kommer da også længere nordpå af og til - måske det kan passe en dag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...