Hop til indhold
mandy

Mit første møde med 1st Class Domina

Recommended Posts

Så er mit første men ikke sidste møde med 1st Class Domina overstået efter en fantastisk oplevelse, som jeg sent vil glemme.
Vi havde lavet en aftale på mail og SMS, og aftalen var, at jeg skulle have pikken bundet op, spankes og gerne med stribede baller samt smage på de gyldne dråber.
Jeg ankom til stedet et stykke tid før mødetid for nærmere at gøre mig bekendt med omgivelserne og bemærkede, at en mand blev lukket ind 20 minutter før min mødetid. Præcis på klokkeslet ringede jeg på og blev modtaget af en smilende gudesmuk kvinde, iført højhælede lange støvler og et korset, hvor brysterne pressede voldsom på for at komme ud i det fri. Hun viste mig ind i et omklædningsrum, hvor jeg fik besked på at tage alt tøjet af og opbevare det i mit eget aflåste skab og så ellers vente på gulvet, til det behagede Dominaen at hente mig. Jeg ventede spændt knælende på gulvet og kunne samtidig overhøre samtale i de tilstødende lokaler. Efter måske 5 minutter stoppede lyden af Dominaens hæle uden for døren. Hun åbnede døren og sagde "rejs dig op slave og åben munden”, hvorefter hun spyttede mig ind i munden. Hun smagte godt. Jeg blev ført op af trappen til første sal bagefter hendes smukke vuggende popo. Her blev mine arme fikseret i nogle hængende manchetter, så jeg ikke havde de store muligheder for at bevæge mig. Dominaen gik nu ellers igang med at spanke mig, over hele kroppen og især på pikken og ballerne. Hun vekslede mellem 3 forskellige piske. En blød, en mellem ting og en lille satan, der virkelig gjorde nas. Efter at jeg var blevet godt varmet op, bandt hun en lædersnor stramt om pik og nosser og i lædersnoren hængte hun væmmelig tung brosten. Nu kaldte Dominaen på en slave, der iført maske kom ind i rummet og blev fikseret på en briks bagved mig. Slaven lå så der og spillede fornøjet pik mens piskeslagene væltede ned over mig og mine nu ømme baller og pik. På et tidspunkt så jeg, at Dominaen hentede et kondom og satte på slavens stive pik. Jeg blev nu løsnet fra ophænget og fik besked på at sutte på slavens pik, mens hun forsatte med at bearbejde mine baller med den lille satan. Der gik ikke lang tid før slaven kom i en voldsom orgasme.
Jeg fik nu besked på at lægge mig på gulvet og stikke tungen langt ud af munden. Dominaen smed alt tøjet og placerede sin smukke popo på min tunge, der nu fik lov til at udforske nærmere både her og der og hun smagte rigtig godt. Der gik ikke lang så begyndte de gyldne dråber at løbe ind i munden på mig og dråberne udviklede sig snart til en ren tsunami, hvor jeg ikke havde mulighed for at sluge de store væskemængder, så jeg måtte igang med at fjerne sporene fra gulvet. Til sidst blev jeg fikseret på korset, og nu faldt slagene nådesløst på mine rødglødende baller og efterlod de striber jeg havde bedt om. Jeg havde ikke nogen tidsfornmmelse, men nu var den time som vi havde aftalt gået. Jeg blev løsnet fra korset. Dominaen fik et kys på kinden og jeg fik en tur unde bruseren, farvel og på gensyn

Redigeret af mandy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

spændende beretning men fik du ikke udløsning / orgasme ?? du gav jo din med slave og hun fik ved at du slikkede Domianen hvor har hun adresse eller har hun en ww side så vi andre kan læse om hvad hun tilbyder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 3 minutter siden:

spændende beretning men fik du ikke udløsning / orgasme ?? du gav jo din med slave og hun fik ved at du slikkede Domianen hvor har hun adresse eller har hun en ww side så vi andre kan læse om hvad hun tilbyder 

Prøv da selv, at finde det link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

undskyld troede du vil hjælpe fik  du ikke udløsning hos hende spurgte jeg også om ??

venlig hilsenErikson

Del dette indlæg


Link til indlæg

Erikson, jeg forstår simpelthen ikke hvorfor du hele tiden skal vide om folk får orgasme. Der er snart ikke en tråd her uden spørgsmål til det. Men når vi nu er ved det, så fremgår det vel ikke, at 1st class domina kom, men snarere at hun pissede ham i munden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Jeg har også besøgt ww.1stclassdomina.dk (Maria Magdalene eller mørkets dronning ) og hun er en fantastisk smuk domina, med en flot krop også  hvis man sådan lige kan se bort fra at hun er tatoveret på 80 procent af krop , arme og ben . Hendes bryster er tydeligvis blevet genopbygget, men der kan ikke sættes mange spørgsmåltegn ved hendes kompetancer ud i de avancerede lege. 

 

Deres genobyggede studio ligner ingenting udefra, men indendørs mangler der ikke noget. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt 1stclassdomina. 

Jeg vil gætte hende til at være omkring de 30 år. 

Og det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende. 

Hun har også en veninde,  Mistress No.1, kan jeg se på nettet.. 

Ved hjælp af diverse link fandt jeg frem til hjemmesiden 

Www.dominaduo.dk

Hvor man kan se stedet også ;)

Deres Domicil er det mest vel udstyrede jeg har set i mine mere end 30 år som slave. 

Der er både sygepleje rum, fangecelle og et kæmpe SM rum.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Jeg har så indledt det nye år med et besøg hos 1stClassDomina, og hun lever stadig op til sit navn . Jeg vil ikke komme ind på hvad seancen gik ud på, blot konstatere at hun igen overgik sig selv. Jeg har sjældent været så meget oppe at køre under en seance, og jeg tror at dette første møde i 2017 vil gå over i historien som en af dem jeg vil huske længe . Jeg fik virkelig "smæk for skillingen" . Jeg har bare så fandens svært ved at forestille mig hvordan denne oplevelse nogensinde skal kunne overgåes, men så igen : Det er 1stClassDomina , så jeg tør godt satse på et endnu et besøg, når nu bankbogen igen viser sorte tal . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson skrev, den 2/11/2016 at 22:45:

spændende beretning men fik du ikke udløsning / orgasme ?? du gav jo din med slave og hun fik ved at du slikkede Domianen hvor har hun adresse eller har hun en ww side så vi andre kan læse om hvad hun tilbyder 

Kan du ikke snart holde din kæ.. med dit evindelige spørgen ind til om folk har fået orgasme. Hvad er det du fejler, siden du skal ind og skrive det på alle indlæg for arrangementer i hele landet. Du burde smides ud herindefra hvis jeg var moderator. forstår ikke du får lov til at blive ved med dit hærgen over det hele med det samme spørgsmål ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson skrev, den 2/11/2016 at 22:55:

undskyld troede du vil hjælpe fik  du ikke udløsning hos hende spurgte jeg også om ??

venlig hilsenErikson

Du er for dum at høre på. Så smid dog dig selv ud snart, og find de grå sider i Rapport i stedet for at sidde og savle på den måde over andres oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 10 minutter siden:

Du er for dum at høre på. Så smid dog dig selv ud snart, og find de grå sider i Rapport i stedet for at sidde og savle på den måde over andres oplevelser

Ehm, du har ikke bemærket, at han står som gæst? Han har forlængst slettet den profil og erstattet den af en ny. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu:

Ehm, du har ikke bemærket, at han står som gæst? Han har forlængst slettet den profil og erstattet den af en ny. :D

Det er lidt sent, så havde bare det der Ericson i hovedet, og sad og blev mere og mere sur på ham og hans evendelige snak om orgasme. Men han er jo nem at spotte igen med et nyt navn, for man skal jo bare se efter ordet "orgasme" så ved vi hvem han er ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...