Hop til indhold
james bond

Nyt thaisted i Jernbanegade Viborg

Recommended Posts

Bamsefyr skrev, for 13 timer siden:

Det er da lidt utroligt alle de steder der er kommet i Viborg indenfor den sidste år. :-)

 

Ja, det er dejligt ..

Er det derfor ikke også tid til lige at remse dem op her? Hvem er der, og byder stedet på ekstra ydelser?

(og ja, jeg ved godt der findes Thailisten - men lad os nu lige opsummere Viborg mulighederne)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Oriental Massage i Jernbanegade i dag. Det viser sig at det var første åbningsdag, så det strømmede ind med blomster og lykønskninger, og det ringede på døren flere gange mens jeg var under behandling. 

Der var to piger, og den ene så ret fræk ud med regnbuefarvet hår og glimt i øjet. Desværre var det ikke hende, som jeg blev behandlet af, men en anden Thaikvinde på cirka 40 år.  Hun var sød og jeg fik dog en super lækker massage, men det kom ikke på tale med ekstra ydelser. Hvorvidt det var på grund af dagens trafik ved jeg ikke. 

Pris for massage er kr. 350. Jeg vil overveje at besøge stedet igen og høre til muligheden for at få massage af regnbuekvinden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
M18837830 skrev, for 10 timer siden:

Hej hvor i jernbanegade er det? har besøgt et par steder på Djursland, men skal snart til Viborg igen, er der  nogle anbefalinger? 

Som det står i annoncen:

Oriental Massage

Jernbanegade 17 st.tv. 8800  Viborg

Åbningstid: mandag-fredag 9-20

Lørdag 9-14

Søndag lukket

Ring for tidsbestilling: 5260 9760

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Hvis man undersøger virksomhedsoplysningerne for "Oriental massage", så er det samme ejer som "Suree massage".

Måske Suree har valgt at opdele hendes bordel og massage forretning.

Lokalerne for den oprindelig "Suree massage" lader til fortsat at være i brug.

Der er i hvert fald en eller flere kvinder, der bor i butikken. Jeg passerer jævnligt forbi stedet om morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...