Hop til indhold

Recommended Posts

Efter jeg havde set deres annonce og læste mange anmeldelser, besluttede jeg mig og køre derude.

Jeg kom ind og der var tre unge piger, den ene tog mig med på et værelse.
Jeg blev spurgt hvad jeg skulle have og jeg sagde at jeg godt kunne tænke mig en time massage. (Hun gjorde klar og sagde hun kommer tilbage om lidt) 
Massagen var super dejlig og efter 30 minutter spurgte hun om jeg godt kunne tænke mig mere hvilket jeg ikke kunne modstå (hun var slank med store bryster) mums.
Jeg fik det hele til 1000 kr og jeg gik tilfreds ud af døren. Det bliver ikke mit sidste visit. 
Pigen kunne ikke tale dansk, men er ok til engelsk. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
elskethai skrev, for 2 minutter siden:

Efter jeg havde set deres annonce og læste mange anmeldelser, besluttede jeg mig og køre derude.

Jeg kom ind og der var tre unge piger, den ene tog mig med på et værelse.
Jeg blev spurgt hvad jeg skulle have og jeg sagde at jeg godt kunne tænke mig en time massage. (Hun gjorde klar og sagde hun kommer tilbage om lidt) 
Massagen var super dejlig og efter 30 minutter spurgte hun om jeg godt kunne tænke mig mere hvilket jeg ikke kunne modstå (hun var slank med store bryster) mums.
Jeg fik det hele til 1000 kr og jeg gik tilfreds ud af døren. Det bliver ikke mit sidste visit. 
Pigen kunne ikke tale dansk, men er ok til engelsk. :) 

Tror dit Indlæg vil ligge bedre hos Thaipigerne og tror også at dem der ikk ved hvor Vestre Ringgade 172, ligger, vil spørge til et evt Link :)  går ud fra vi er i Århus?

(ja sådan er der så meget)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretning.

Havde ellers lagt stedet på is pga useriøse priser.

Men hvis dette er niveauet fremover kunne jeg da godt fristes. Har haft gode ture der år tilbage.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Link ...  billederne er ikke ægte,  men stedet er i min bog helt ok.  Man skal måske være en smugle eksplicit med hvad man vil have.  Hvis det kun er massage kan man godt få det,  også hårdt og dybt og imo i ret høj kvalitet.  Og jeg har aldrig haft problemer med at prisen skifter,  har altid været standart Aarhus priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var derinde i tirsdags og skal lige siges at der kun var unge piger. Jeg blev sku lidt genert. 
Dem alle sammen så godt ud. 

Massagen var super dejlig og massøren var lige så dejlig! Det var en god oplevelse. 
Næste gang skal jeg prøve en ny pige derinde fra  tommel op!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
elskethai skrev, den ‎02‎-‎11‎-‎2016 at 13:48:

Efter jeg havde set deres annonce og læste mange anmeldelser, besluttede jeg mig og køre derude.

Jeg kom ind og der var tre unge piger, den ene tog mig med på et værelse.
Jeg blev spurgt hvad jeg skulle have og jeg sagde at jeg godt kunne tænke mig en time massage. (Hun gjorde klar og sagde hun kommer tilbage om lidt) 
Massagen var super dejlig og efter 30 minutter spurgte hun om jeg godt kunne tænke mig mere hvilket jeg ikke kunne modstå (hun var slank med store bryster) mums.
Jeg fik det hele til 1000 kr og jeg gik tilfreds ud af døren. Det bliver ikke mit sidste visit. 
Pigen kunne ikke tale dansk, men er ok til engelsk. :) 

Hvad fik du for de 1000 DKK - 30 min. massage - plus oral og alm. sex ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...