Hop til indhold
Guest frk.sabine

Offentlig Undskyld/Feedback.

Recommended Posts

Guest frk.sabine

Hej Alle På Eroguide .

Jeg startede 17/7-16

Som Foxii, på Annoncelight og Herpå Eroguide .

Jeg er flere gange blevet forvekslet med en anden Foxii, som også har været nævnt herinde i en længere periode- Hun er en del ældre end mig

Hvilket Bla. OGSÅ er grunden til jeg har lavet mit navn om.

Jeg vil gerne benytte lejligheden, til igen at sige UNDSKYLD, til ham jeg kom til at overbooke i Støvring- Samt Undskylde for hans ''RYSTENDE OPLEVELSE''

Jeg kan GODT se, at jeg har gjort flere fejl i denne sag.

Og jeg er virkelig ked af du har denne oplevelse af mig.

Jeg er i virkeligheden en sød,rar omsorgsfuld pige . Med ben i næsen - Temperament har jeg også.

Jeg kan rigtig godt lide denne branche , og syntes derfor det er utroligt ærgeligt, at de fantastiske oplevelser jeg har haft,

ikke er nævnt herinde. Men igen , Så længe har jeg heller ikke været i branchen .Jeg ved mine fantastiske oplevelser med mine gæster kommer.

Ellers ville jeg bestemt ikke fortsætte, hvis alle havde samme oplevelse som dig''

 

Jeg gir mig selv 100 procent, på mine vagter -Hvilket er tilfredsstillende - Kan selvfølgelig ikke please alle .

Jeg er ikke perfekt - Men lære af mine fejl, kan jeg . Hvilket er det vigtigste .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest frk.sabine
AalborgLook skrev, den 2/11/2016 at 13:47:

Respet... måske man skal tage en tur til Hjørring...

Syntes jeg helt bestemt .

Du vil blive overrasket . Når det eneste 2 komentarer som findes er direkte lort.

Er en skøn herlig ung pige med hjertet på rette sted..Sød.Smilende Imødekommende og nede på jorden . (=

Dem som har læst eroguide først. også besøgt mig efterfulgt . er positive overrasket .

 

Jeg personligt.Har altid sev ville danne MIT eget indtryk af en person.

Trods der er sagt dårlige ting om personen . Jeg har altid selv villet lære personen at kende samt dømme selv .. Denne metode har jeg brugt hele mit liv. og vil jeg fortsætte med.. Da de ting der er blevet sagt oftes har været en bette bette fejl. som er blevet forværret til det aller væreste! Men sån er det åbenbart idag .

Jalousi er en GRIM ting ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber selv du kan finde hovede og hale i det du skriver for jeg fatter ikke meget af det.

Men må sige det er et fint laaaang svar du giver den dejlige AalborgLook. Det skal du ha;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu blander du dig igen i noget  som ikke har noget med dig at gøre, du har åbenbart masser af tid,

 

da du altid skal altid skal komme med en kommentar om andre glædespiger, frk.sabine siger undskyld

 

man skal altid høre på dig,så nu er du også med i denne tråd,det er da let at forstå hvad frk.sabine

 

skriver, håber at  jeg en dag får tid til at besøge dig frk.sabine da du trods alt har indrømmet at du har lavet

 

en fejl,det kunne mange lære af.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
hansen60 skrev, for 1 time siden:

Nu blander du dig igen i noget  som ikke har noget med dig at gøre, du har åbenbart masser af tid,

 

da du altid skal altid skal komme med en kommentar om andre glædespiger, frk.sabine siger undskyld

 

man skal altid høre på dig,så nu er du også med i denne tråd,det er da let at forstå hvad frk.sabine

 

skriver, håber at  jeg en dag får tid til at besøge dig frk.sabine da du trods alt har indrømmet at du har lavet

 

en fejl,det kunne mange lære af.

ved ikke om du kender hende , men sagen skal jo høres fra 2 sider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
dallevalle skrev, for 22 minutter siden:

ved ikke om du kender hende , men sagen skal jo høres fra 2 sider

Jeg synes, at det flot af Sabine at indrømme sine fejl. Skal vi ikke lade den ligge? Alle skal have en "second chance".... og nej, jeg kender hende ikke og vil måske aldrig komme til at møde hende.  

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyldning givet, og det bør der stå respekt om; i disse "jeg argumenterer på nettet til jeg får ret eller i det mindste trætter modstanderne til døde"-tider. 

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen60 skrev, for 7 timer siden:

Nu blander du dig igen i noget  som ikke har noget med dig at gøre, du har åbenbart masser af tid,

 

da du altid skal altid skal komme med en kommentar om andre glædespiger, frk.sabine siger undskyld

 

man skal altid høre på dig,så nu er du også med i denne tråd,det er da let at forstå hvad frk.sabine

 

skriver, håber at  jeg en dag får tid til at besøge dig frk.sabine da du trods alt har indrømmet at du har lavet

 

en fejl,det kunne mange lære af.

Jeg tager hatten af at hun vælger at undskylde offentligt . 

Men jeg syntes stadig hun skriver usammenhængende og hvad jeg mener behøver ikke gå dig på. Bum.

Nu er Eroguiden ikke kun for mænd og røvslikker. Kan du ikke lide det jeg skriver er du naturligvis velkommen til at blokke mig så du ikke længer kan se mine svar.

Det er ganske simpel.

Jeg har aldrig sat tvivl ved om hvordan hun er som person da jeg ikke kender hende men sat tvivl om hendes måde at skrive på. Hendes måde at skrive og reagere på kan skade hendes forretning så det er ikke ondt ment det jeg har skrevet.

Ønsker hende alt held og lykke .

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest frk.sabine
Frodige Ida skrev, for 13 timer siden:

Håber selv du kan finde hovede og hale i det du skriver for jeg fatter ikke meget af det.

Men må sige det er et fint laaaang svar du giver den dejlige AalborgLook. Det skal du ha;)

Kæreste Ida (=

Er ærgelig over, at DU ikke kan finde hoved eller hale, i noget som helst, af det jeg skriver,

Så LUCKY ME, at det ikke omhandler dig / Desværre .

Men det er da trælst, at DU, ikke kan finde hoved eller hale i det jeg skriver.

Hvad skal vi gøre ved det ? Har du nogle ideer ?? Så du bedre kan følge med i alt, jeg skriver på EG .

Så tar jeg imod dine forslag med kys hånd (;

 

Eftersom jeg har lært af mine fejl . Taget tingene til mig, og arbejdet udfra det - Har det faktisk aldrig gået bedre for mig, ii denne dejlige branche .

Masser af GODE anmeldelser er på vej . Der er sågar kommet en idag .

 

Nå Ida, jeg håber du kan læse/forstå hvad jeg skriver her til dig . :-P Hehe .

Ellers ska du ha tak, for at pointere problemet(=

Det er i hvert falde MODTAGET (=

God dag (=

Mvh Sabine

Del dette indlæg


Link til indlæg
frk.sabine skrev, for 1 time siden:

Kæreste Ida (=

Er ærgelig over, at DU ikke kan finde hoved eller hale, i noget som helst, af det jeg skriver,

Så LUCKY ME, at det ikke omhandler dig / Desværre .

Men det er da trælst, at DU, ikke kan finde hoved eller hale i det jeg skriver.

Hvad skal vi gøre ved det ? Har du nogle ideer ?? Så du bedre kan følge med i alt, jeg skriver på EG .

Så tar jeg imod dine forslag med kys hånd (;

 

Eftersom jeg har lært af mine fejl . Taget tingene til mig, og arbejdet udfra det - Har det faktisk aldrig gået bedre for mig, ii denne dejlige branche .

Masser af GODE anmeldelser er på vej . Der er sågar kommet en idag .

 

Nå Ida, jeg håber du kan læse/forstå hvad jeg skriver her til dig . :-P Hehe .

Ellers ska du ha tak, for at pointere problemet(=

Det er i hvert falde MODTAGET (=

God dag (=

Mvh Sabine

Lucky me :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest frk.sabine
Lille Fyr skrev, for 4 timer siden:

Har nu besøgt denne dejlige pige 3 gange, og har hver gang fået nogle fantastiske oplevelser,( 2 x blow og 1X2 time), for satan hun er god til at sutte pik, for at sige det lige ud ( og har fået sutte af mange) hun forstå at bruge sine talenter ganske godt. Hun er helt nede på jorden, 

Så alt det der er skrevet tidligere om hende kan jeg ikke genkende. jeg kommer med glæde der igen og igen.....og igen 

så hun kan kun anbefales

 

 

dallevalle skrev, for 8 timer siden:

ved ikke om du kender hende , men sagen skal jo høres fra 2 sider

Det er fuldstændig korrekt dallevalle. der er altid 2 sider af 1 historie .

Ligesom vores historie. er der os 2 sider af .

Sandheden  har jeg beviser på telefonen med de smser og adskillige opklald.

Jeg brændte dig aldrig af . Vi havde en aftale i hjørring kl 12. pludselig beder du mig komme til aalborg !!?-( Har jeg heldigvis beviserne på .)

'Og derefter, vælger du at skrive herinde at jeg ikke kan overholde aftaler.

 

Go dag til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
frk.sabine skrev, for 49 minutter siden:

 

Det er fuldstændig korrekt dallevalle. der er altid 2 sider af 1 historie .

Ligesom vores historie. er der os 2 sider af .

Sandheden  har jeg beviser på telefonen med de smser og adskillige opklald.

Jeg brændte dig aldrig af . Vi havde en aftale i hjørring kl 12. pludselig beder du mig komme til aalborg !!?-( Har jeg heldigvis beviserne på .)

'Og derefter, vælger du at skrive herinde at jeg ikke kan overholde aftaler.

 

Go dag til dig.

bare helt ok , vil ikke kommentere mere på det, den sag er død ha en god dag og mange tilfredse kunder

hyg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stor respekt for dig Sabine. 

Frodige Ida.......behøver du komme med kedelige kommentarer hver gang du ser en "konkurrent"? Det bliver efterhånden noget ensformigt og let gennemskueligt. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 13 timer siden:

Jeg tager hatten af at hun vælger at undskylde offentligt . 

Men jeg syntes stadig hun skriver usammenhængende og hvad jeg mener behøver ikke gå dig på. Bum.

Nu er Eroguiden ikke kun for mænd og røvslikker. Kan du ikke lide det jeg skriver er du naturligvis velkommen til at blokke mig så du ikke længer kan se mine svar.

Det er ganske simpel.

Jeg har aldrig sat tvivl ved om hvordan hun er som person da jeg ikke kender hende men sat tvivl om hendes måde at skrive på. Hendes måde at skrive og reagere på kan skade hendes forretning så det er ikke ondt ment det jeg har skrevet.

Ønsker hende alt held og lykke .

 

Frodige Ida skrev, for 13 timer siden:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kan desværre  ikke lide at slikke røv men det kan du åbenbart  da du skriver dette kan ikke forstå hvordan man kan få lov til brugge sådan et 

ord i en tråd, uden eroguide griber ind hvis nu det var en anden der havde genneret dig havde de straks kommet med advarseler kantænne eller tråd slettet,

 

men det gælder åbenbart ikke for dig selvom du næsten altid er på nakken af de andre glædespiger, er det fordi du tror at du kan score billige point hos

 

mændene men den tror jeg ikke de hopper på, for du kan da ikke have, mange gæster da du sidder hele tiden på eroguide du kan ikke deltage i en debat,

 

med det sprog du bruger, men du mener åbenbart at du er værd at høre på, men det er du ikke, du er nede på et stadie hvor du ikke er værd at høre

 

på, du vil så gerne have det sidste ord du er ikke værd at bruge tid på så nu kommer eroguide nok efter mig, men det er jeg lige glad med, de sletter det  nok

 

inden der er nogen der har læst  det jeg skriver, der er åbenbart  nogen som kan gøre hvad der passer dem men ikke alle,dette er mit sidste indlæg for det stadie

 

gider jeg ikke deltage i med det sprog som du bruger, det er ikke noget  med debat at gøre, så nu fik du det  sidste ord så må du  da være glad  for sådan en

 

type er du åbenbart.

 

 

 

 

 

 

Frodige Ida skrev, for 13 timer siden:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...