Hop til indhold
mandy

Erfaring med 1stclassdomina?

Recommended Posts

Du har noget, at glæde dig til, når du skal møde denne flotte og kompetente Domina

Rigtig god fornøjelse, tror der er mange den ser frem til, at læse om din oplevelse.

God fornøjelse

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Har kun haft fornøjelsen en enkelt gang, til gengæld kaldte den på gentagelser. Jeg glæder mig allerede, specielt eftersom jeg blev nødt til at aflyse et efterfølgende møde, men i næste uge skulle det være ganske vist, at jeg vil lade min røv misbruge af hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Superflot Domina, hun er formentlig den smukkeste i Danmark lige nu , og i deres nyistandsatte lokaler kan man få opfyldt enhver fantasi . Jeg er så ikke til tatoveringer, men hendes grundighed gør at jeg godt kan glemme dem lidt, når hun går i gang . 

 

Hun er smukkere end www.ladyiris.dk men ikke helt så dygtig, og så er lokalerne hos Iris lige 10 % bedre, men smag og behag er forskellig . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 2/11/2016 at 13:41:

Du har noget, at glæde dig til, når du skal møde denne flotte og kompetente Domina

Rigtig god fornøjelse, tror der er mange den ser frem til, at læse om din oplevelse.

God fornøjelse

Pite

 

God fornøjelse håber da du får orgasme til slut og slik hende nu grundigt så hun også får en heftig udløsning glæder mig til at høre om din oplevelseder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

spamand : BDSM handler om så meget mere end at slikke og adskiller sig væsentligt fra almindelig "Vanillasex" , men har man ikke prøvet det, så vil og kan man ikke forstå det .

Vil du ikke forstår det, så skrub ud af denne del af foraet - på forhånd tak ! 

 

KILDE: Modelfoto fra nettet . 

awesome-latex-domina-liza-whips-a-slave-in-stocks-3.jpg

Redigeret af Brøndby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 3 timer siden:

Vil du ikke forstår det, så skrub ud af denne del af foraet - på forhånd tak !

Du kan godt finde en ordentlig tone frem, det her svar er ubegrundet groft.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Prøv lige at høre her Hr. moderator, hvis du gad læse trådene her i BDSM  igennem ville du opdage at spamand bliver ved med at spørge om man får orgasme og udløsning . Når man har fået det spørgsmål flere gange, bliver man ærligt talt lidt træt af at høre på ham .

Du angriber den forkerte her, og da jeg har fået et "LIKE" for inlægget er jeg åbenbart ikke den eneste der finder spamand lidt irreterende ?

Og så kunne jeg gerne have at moderatorerne selv  lige bruger en pænere tone overfor skribenterne herinde, jeg finder ærligt talt din tone lidt nedladende . Jeg er ikke din søn, så skriv lige lidt pænt. 

Havde jeg været moderator havde jeg nok skrevet noget i retning af : "Moderatoren opfordrer til at bruge en lidt pænere tone herinde " .

Ledvogter skrev, for 43 minutter siden:

Du kan godt finde en ordentlig tone frem, det her svar er ubegrundet groft.

-Ledvogter

 

Redigeret af Brøndby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

 

 

spamand skrev, for 5 timer siden:

God fornøjelse håber da du får orgasme til slut og slik hende nu grundigt så hun også får en heftig udløsning glæder mig til at høre om din oplevelseder

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...