Hop til indhold
Pervy

Jennifer: Uvenlig, uspændende, ubetænksom og uengageret, og bare nederen!

Recommended Posts

Jeg besøgte Jennifer i går på Frederiksberg. Dét skulle jeg aldrig have gjort, det var de mest spildte penge ever.

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=2237&lan=en

For det første ringede hun mig op, flere timer efter at jeg oprindeligt havde prøvet at få fat på hende uden held. Så hvis der er chance for at andre kan besvare jeres telefon, vil stærkt advare mod at ringe til hende.
Hvis I skulle være så uheldig at have lavet en aftale allerede, bør I genoverveje den.

Fra første sekund jeg trådte ind ad døren var der stress på. Alt skulle overstået så hurtigt som muligt. Og masser af stoffer tages. Jeg var der kl 13.
Jeg blev vist/skubbet ind i et meget mørkt rum. Tøjet beordret af, kondom påført mit ikke-erigerede lem, og så fik jeg ellers konstant besked på at skynde mig

 Efterhånden har jeg gjort mig i en del nougatplovning, men det her var meget lidt spændende. Der gik 5 minutter, og så stank der af lort.
 

Jeg stod på gaden efter et kvarter, selvom jeg havde bestilt en halv time.
Iøvrigt efter at være blevet snydt for penge. Eftersom jeg ikke havde fået fat på hende tidligere, og blev overrasket over at blive ringet op af hende, havde jeg nu ikke det præcise beløb. Og selvom hun bekræftede at hun ville give tilbage(dumme mig), gjorde hun det selvfølgelig ikke. Heller ikke efter opfordring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk sig en voksen mand lader sig presse et stk latex ned over en slap pik uden modstand!!! Man undres... 

Hvorfor skubbede du hende ikke bare væk fra dig??? De tre første røde lamper var jo allerede tændt!

ØV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Siljenips skrev, for 8 minutter siden:

Tænk sig en voksen mand lader sig presse et stk latex ned over en slap pik uden modstand!!! Man undres... 

Hvorfor skubbede du hende ikke bare væk fra dig??? De tre første røde lamper var jo allerede tændt!

ØV

Spørger du mig, hvorfor jeg ikke begynder at skubbe til et andet menneske? 

Nok fik jeg ikke den behandling jeg håbede på,  men det er som bekendt hendes ydelser jeg har betalt for. En ydelsejeg ikke, som jeg her udtrykker, var tilfreds med set i bakspejlet. 

Jeg kunne have sagt nej eller gået, men jeg skal ikke til at slås med nogen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervy skrev, for 49 minutter siden:

Spørger du mig, hvorfor jeg ikke begynder at skubbe til et andet menneske? 

Nok fik jeg ikke den behandling jeg håbede på,  men det er som bekendt hendes ydelser jeg har betalt for. En ydelsejeg ikke, som jeg her udtrykker, var tilfreds med set i bakspejlet. 

Jeg kunne have sagt nej eller gået, men jeg skal ikke til at slås med nogen. 

haha nej slås er nok ikke sagen i branchen her... 

Men mon ikke du ved jeg jeg mener af ordenes bestydning!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...