Hop til indhold
Pappa-Oscar

Julia i Gullestrup ved Herning

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=herningluksusbabes

Hallo drenge.

Så lige denne annonce og har lyst til et besøg, men vil ikke købe "missen i sækken ".

Hader at banke på døren med bankende hjerte og store forventninger, og den så bliver åbnet af en kvinde, der er +10 år ældre og +10 kg tungere end billeder på annoncen.....:(

Kan se at Julia er 33 år gammel og engelsk ???? ... men er det hende ??? De viste billeder har jeg efterhånden stødt på igennem længere tid, under min jagt på spændende oplevelser,

så er hun også godt brugt ???;)

Info udbedes venligst.

Pappa-Oscar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det er den samme, som jeg har anmeldt her:

Så er du på vej til en oplevelse <3

Billederne vil jeg dog tro er af ældre dato/fake.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Hr. Jernsvin.

Tak for oplysningen og har også lige læst din anmeldelse...men..men   er billederne ægte og hvad betyder moden ??

Er hun slank ???.

Er du sikker på at det er Julia, for du skriver Julie i din anmeldelse ??

Info søges stadigvæk.

Er der ingen der har besøgt hende for nylig ???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er hendes billeder, max 1-1½ år gamle. Hun er fra Letland, taler fint Engelsk. Flot kvinde, slank, store tunge ægte bryster, men så er det også sagt.

Der findes en masser tråde som omhandler stedet og hende. Søg på adressen i annoncen og deres nu lukkede afdeling i Viborg (Viborgdeluxe)

Jeg besøger aldrig mere stedet i Herning Nord og pigen, hvorfor??? Jo det giver sig selv hvis du læser disse tråde.  

I min verden er stedet "skod" og servicen la.la..så jeg bruger mine penge på de utallige andre muligheder der er i området.

Der er Polske piger under 2 km mod nord og syd derfra, prøv det.......  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej drenge.

Tak for input om Julia.

Tror sgu at jeg selv prøver at lave et input på adressen.:D

Hvis det så viser sig at være et no go, må jeg lave en plan B,da der jo er andre lysthuse i området. :P;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...