Hop til indhold
bs76

Brunette Vordingborgpigerne

Recommended Posts

Hej alle 

Jeg planlægger en tur til Vordingborg pigerne i nær fremtid og vil lige høre jeres erfaringer og om i kender nogen af pigerne. Synes nogle gange billederne "lyver" en smule så here comes:

Søger: Brunette under 30 år må meget gerne være modtagelig for sol (eller solarie;) ikke for store bryster og for meget på sidebenene og maven . Gerne pænt slank og sidst men ikke mindst mørke forførende øjne :)

Måske kræver jeg for meget men måske der er en der kommer tæt på ??? God dag til alle herinde / B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil næsten sige Belinda.. Hmm.. Hun har nogle virkelig smukke mørkegrønne øjne.. Og ellers er der den nye Alberte.. Men hende har jeg ikke set i virkeligheden så hendes øjne kan jeg ikke udtale mig om.. Og hendes bryster ser også ud til at være forholdsvis store.. Michella er også virkelig lækker men hun har store bryster.. Virkelig pæne bryster men vist nok større end det du eftersøger.. Belinda må næsten være den der passer bedst selvom hun er den mest solbrune.. Jeg ved ikke hvornår hun har vagter.. Saga er virkelig også en skønhed men hun passer vist nok ikke ind i dit alderskriterie selvom hun er dejlig solbrun.. Og så er der den nye Tanja men hende har jeg heller ikke mødt.. Også med en rimelig stor barm.. Se kunne du nu bare blande nogle af pigerne så ville du have en der havde alt det du ønsker dig.. Hahaha..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så skal det jo nok lige påpeges at jeg jo ikke har prøvet nogle af pigerne så kan ikke udtale mig om deres evner eller mangel på samme på lagnerne.. Hahaha.. Don't come crying to me er alt jeg siger.. Hahaha.. Men jeg har hørt godt om alle pigerne.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 18 minutter siden:

Maria fra Vordingborgpigerne er ikke solbrun.

men rigtig sød hun forstår virkelig at forfører som man nærmest bliver forelsket, jeg gjorde i hvert fald. også så er hun bare helt ned på jorden.

fortryllende

http://www.vordingborgpigerne.dk/girls/maria4/index.php

Maria er rigtig smuk.. Men Maria har vist lidt flere former end det han eftersøger.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Maria er rigtig smuk.. Men Maria har vist lidt flere former end det han eftersøger.. 

Om ikke flere former, - så er de former Maria har, - tydeligvis iøjnefaldende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da helt op en Service man får herinde , bare det var sådan hvergang ude på de "skrå brædder" ;)

Det er jo lidt svært at vide hvad man vil have sådan er det jo nok bare, men jeg faldt så også lige over dine egne billeder Jennifer så måske skulle jeg starte med at aflægge dig et et besøg !!!? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arghmen det er typisk mænd at vide præcis hvad de gerne vil have og så alligevel ikke helt nøjagtigt når det kommer til stykket;-).. Det kunne jeg fortælle mange tragikomiske beretninger om men lad os putte det i kassen med "til en anden god gang".. Hahaha.. 

Du skal være mere end velkommen skulle du vove dig ind til det farlige København og en af de der "broer" der som jeg aldrig kan huske hvilken af dem der passer på postnummeret 2100.. Hahaha.. Eller Sorø hvor jeg også gå på eventyr;-)..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der slet ikke andre end søde Jennifer der har kommentarer og / eller anbefalinger eller skal man bare prøve sig frem !!! :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...