Spice 211 Skrevet 1. November, 2016 Er der nogen, der ved hvis Airport Girls ved lufthavnen er stadig åben? Deres hjemmeside er været nede i et stykke tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 1. November, 2016 Nope men fundet denne erstatningsside som virker.. http://preussensex.de/sex-erotik-umland-berlin/pauschalclub-airport-girls/ Hvis man er pisse nærvøs over at flyve, og ikke orker for mange flyversjusser, så kan man lige dulme nærvøsiteten.. Det er sørme smart!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 15. November, 2016 (edited) Den er stadig åben. Jeg var der i forrige uge. /Spice Redigeret 15. November, 2016 af Spice 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laksen 63 Skrevet 16. November, 2016 Spice skrev, for 5 timer siden: Den er stadig åben. Jeg var der i forrige uge. /Spice OK hvordan var så stedet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 16. November, 2016 Jeg kommer snart med en rapport. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg