Hop til indhold
Thaitilmig

Nyt sted med flot blond thaipige - Fasanvej Wellness

Recommended Posts

Det er åbnet et nyt sted - Fasanvej Wellness - på Nordre Fasanvej 16, st. tv., 2000 Frederiksberg.

Er der nogen, der har fået massage af den flotte blonde/afblegede thaipige på billederne? Hun har velsagtens arbejdet et andet sted, inden flytningen til denne nye shop?

643389_large.jpg

Redigeret af Thaitilmig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er Lee fra Taastrup wellness 

Jeg er ikke 100 % sikker om det er en ombygget eller ej  men hun er rigtigt sød og frisk på det hele 

Og hun er god vil at bruge de nødder der ... hi hi 

Del dette indlæg

Link til indlæg
rollo 4700 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er ikke 100 % sikker om det er en ombygget eller ej

Det er et turn off for mig. Kan nogen med sikkerhed slå fast, om der er tale om en "ombygger" eller ej?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest handyman

Hun ser bestemt mistænkelig ud, jeg ville holde mig langt væk. Og at kalde hende flot er nok en tilsnigelse (men smag og behag),

Del dette indlæg

Link til indlæg
rollo 4700 skrev, den 1/11/2016 at 16:10:

Det er Lee fra Taastrup wellness 

Jeg er ikke 100 % sikker om det er en ombygget eller ej  men hun er rigtigt sød og frisk på det hele 

Og hun er god vil at bruge de nødder der ... hi hi 

Hvordan bruger hun "nødderne"? - Giver hun B2B? - Kan hun andet sjovt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et virkeligt flot, syn, men på mig virker hårfarven forkert. Thaipiger er da mere naturlige med sort hår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vestegnen
Thaitilmig skrev, den 1/11/2016 at 16:16:

Det er et turn off for mig. Kan nogen med sikkerhed slå fast, om der er tale om en "ombygger" eller ej?

Jeg ved ikke om hun er en ladyboy eller ej. MEN jeg er nu sikker på, at hun ville skrive det hvis det var tilfældet. Smukke ladyboys er i høj kurs. Tænk bare på Malii og Nadia. Dem savlede mange over. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 4 timer siden:

Jeg ved ikke om hun er en ladyboy eller ej. MEN jeg er nu sikker på, at hun ville skrive det hvis det var tilfældet. Smukke ladyboys er i høj kurs. Tænk bare på Malii og Nadia. Dem savlede mange over. 

........Ja alle bøsserne og de bisexuelle........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Synes også der er en del mandligt over "hende". Hvis man kigger på hendes patter, ser det ud som om der intet var, før plastickirurgen kom ind i billedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 31 minutter siden:

Hvis man kigger på hendes patter ....

Er det når du ser på hendes patter på billedet, at du konkluderer, - eller har du været der og set hendes patter i virkeligheden?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lee er en oplevelse jeg ikke lige glemmer. 

Jeg havde bestilt B2B. Det var der jeg lærte, at jeg kan overtales til mere :)

Der var ikke noget vedhæng, hvis det er det der er bekymringer om. 

Lee var som jeg husker det (ca et halvt år siden i Tåstrup) ret direkte og lige på. Jeg var ude for at besøge en anden, men husker, at jeg ikke var ked af byttet, da jeg så Lee. 

Bagefter følte jeg mig en anelse "kørt over". 

Det var klart en spændende oplevelse, som jeg har overvejet skulle udvides, men der er så mange andre - også i nærheden af det nye sted for Lee. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende i Taastrup, og havde faktisk samme fornemmelse bagefter - at hun muligvis var "ombygget".

Men jeg havde en rigtig god oplevelse, med en smuk kvinde. Jeg husker især der blev leget godt med min bagdel, også med tungen:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...