Hop til indhold

Overvejer at gå på jule ferie ;)

Featured Replies

Skrevet

Ja som nogen af jer nok ved så er jeg nok ikke god til at kede mig så tiden bliver brugt på sjover ting og tage nye billeder når jeg nu er her og det er en stille dag.

kan være juleferie snart er nødvendig ;) 

IMG_1011.JPG

IMG_1015.JPG

Skrevet

Go' idé med tidlig juleferie ... pengene bruges alligevel til julegaver og -frokoster i november/december ....

Skrevet
Kintamani skrev, for 33 minutter siden:

Go' idé med tidlig juleferie ... pengene bruges alligevel til julegaver og -frokoster i november/december ....

Ja det er også min tanke da vi nærmer os de dyre måneder og jeg kan altså ikke gives i julegave af lige vel :D

Skrevet

Jeg vil rigtig gerne holde juleferie sammen med dig det ku - blive en herlig julefest!

Skrevet
booob skrev, for 26 minutter siden:

Jeg vil rigtig gerne holde juleferie sammen med dig det ku - blive en herlig julefest!

Ja bestemt med jule kugler, bjældeklang og hvad der ellers tilhøre og der vil være dufte af vanilje og sikke en fest vi kunne holde :D:P

Skrevet

Ja det er rigtigt  og ved du hvad søde Stella? Jeg kan mange rigtig sjove julelege du sikkert vil syntes om!

Skrevet
booob skrev, for 27 minutter siden:

Ja det er rigtigt  og ved du hvad søde Stella? Jeg kan mange rigtig sjove julelege du sikkert vil syntes om!

Det tror jeg bestemt også ;) 

Skrevet

Hej Søde Stella - Hvordan kan jeg komme til at træffe dig, hvor har du evt. en annonce eller tlf. nummer? så vi kan lege jul sammen!

Skrevet
booob skrev, for 6 timer siden:

Hej Søde Stella - Hvordan kan jeg komme til at træffe dig, hvor har du evt. en annonce eller tlf. nummer? så vi kan lege jul sammen!

Jeg har kun annoncer på annoncelight da jeg ikke er at træffe dagligt ;) 

Skrevet

OK - jeg prøver at finde dig der. <3

Skrevet

Der er skønt i Middelfart - På torsdag bliver der endnu skønnere. Gid jeg kunne være der,

men skal desværre noget andet, må nøjes med at drømme om julehygge med Stella.

Skrevet
AalborgLook skrev, den 7/11/2016 at 22:50:

Er der hår på missen? 

Ingen hår på min mis 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.