Hop til indhold
Pogo

Ikke en anmeldelse men en overraskelse

Recommended Posts

at opdage, da jeg lige browser områdets SD*ere, at en af mine kolleger har en profil.....

 

Har I andre været udsat for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, for 1 minut siden:

at opdage, da jeg lige browser områdets SD*ere, at en af mine kolleger har en profil.....

Har I andre været udsat for det?

Nej, men vi glæder os da til at høre om din oplevelse <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, for 31 minutter siden:

at opdage, da jeg lige browser områdets SD*ere, at en af mine kolleger har en profil.....

 

Har I andre været udsat for det?

Hun tænker nok det samme om dig :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, så tilbyder jeg gerne at møde hende og evt. skrive en anmeldelse :-) :-)

Bare PM mig hendes profilnavn :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op :) jeg troede det var en joke og lidt sjov/"lockerroom talk" at i sad og snakkede på åbent fora om at udsende en "spion" til at kneppe en kollega fundet på et site, der vel beder om diskretion, men nej sørme ikke, i er helt alvorlige :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
tvr skrev, for 21 minutter siden:

Lidt chokerende drejning denne tråd tog.....

Jeg bryder mig heller ikke om det. Vi sværger jo ved diskretion her på siten. Udskift SB med GP og diskutér så hendes private forhold og se hvordan det lyder?  Vi opdager ting om hinanden i det private liv. Vi skal holde det for os selv. Det er et must !! Ikke anstændigt!!

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan godt tage det som en joke. Der er ikke aftalt et møde, og ikke noget der bliver offentliggjort.

På æresord. 

Bum.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 4 timer siden:

Hold da op :) jeg troede det var en joke og lidt sjov/"lockerroom talk" at i sad og snakkede på åbent fora om at udsende en "spion" til at kneppe en kollega fundet på et site, der vel beder om diskretion, men nej sørme ikke, i er helt alvorlige :) 

 

Kollega - det troede jeg netop det IKKE var.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 2/11/2016 at 15:52:

I kan godt tage det som en joke. Der er ikke aftalt et møde, og ikke noget der bliver offentliggjort.

På æresord. 

Bum.

Venligst

French

Jeg synes det er helt fint at du fortæller Pogo om det, når du bare husker at sige til kvinden, at det var via en af hendes kolleger du blev motiveret til kontakten, og at du har tænkt dig at fortælle kollegaen, hvor faste bryster hun egentlig har, hvordan hendes fisse smager og om hun sluger. Det vil hun sikkert blive glad for.

Du kan jo så gøre hende opmærksom på Pogos profil herinde. Det skal I nok få meget hyggeligt sjov ud af alle tre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...