Hop til indhold
jp

Meaty Pussy Stritching

Recommended Posts

Vores tråde er så !! så pæne !! så fine !! kunst osv. der mangler en hård tråd !!

(m=e-yaaGqaa)original_2226037.jpgPussy Fisting, Footing, and other Extreme PenatrationsPussy Fisting, Footing, and other Extreme PenatrationsPussy Fisting, Footing, and other Extreme PenatrationsPussy Fisting, Footing, and other Extreme PenatrationsPussy Fisting, Footing, and other Extreme Penatrations

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det for meget skriv venligst, der er flere grænser der bliver rykket, Eller ønskes flere indlæg ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Jeg vil sige den der med cola flasken ser noget redigeret ud.. Hahaha.. Det samme med billedet hvor den der blonde dame har armen oppe.. 

Er PT, vildt i tvivl om det er sjovt ? eller vi er "for pæne" til lidt af det grove !! er måske bare i det lune i dag og skulle Slå græs el besøge en GP ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes faktisk det der billed med cola flasken er rimelig morsomt.. Nok mest pga pigens ansigtsudtryk.. 

Jeg anser bestemt ikke mig selv som en "pæn" pige.. Og har da prøvet både fisting og andet gris.. Hehe.. Dog har jeg en underlig humor så lad os skrive det af på den;).. 

GP besøg er jo en udemærket måde at få bugt med kedsomhed og rastløshed på.. Jeg selv har måtte tage på et lille eventyr i Sorø i en agt af solidaritet med en ferieramt kollega.. Hvilket jo kan ske for selv den bedste.. Hehe.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jp skrev, for 1 time siden:

Er det for meget skriv venligst, der er flere grænser der bliver rykket, Eller ønskes flere indlæg ?

Har været med til to fødsler, så mig genere det ikke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
maximus skrev, for 4 timer siden:

Jeg er mest forstyrret af at hun tilsyneladende bliver fistet i låret samtidigt med i missen , øhhhh

Aaaahahaha Jeg tænkte det samme :-). Årh jeg græder af grin :-):-):-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Præcis min tanke.. Virkelig dårlig redigering.. 

Jeg så det også, men kigger man efter, kan man godt se, at hånden støtter på låret ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildmand skrev, Lige nu:

Jeg så det også, men kigger man efter, kan man godt se, at hånden støtter på låret ;-)

Jeg tænker mere den hånd der er inde i tissekonen.. Hehe.. Det er lidt som om at noget af den er inde i "låret" eller hvad man kalder det område.. Hahaha.. Til at starte med havde jeg også virkelig store problemer med at finde (fokusere på) den anden hånd men fandt den til sidst i færd med at holde numsen oppe.. Hehe..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 17 timer siden:

Aaaahahaha Jeg tænkte det samme :-). Årh jeg græder af grin :-):-):-) 

Ja det er sa... sjov ser det først da jeg høre jeres grin i Hillerød

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...