Hop til indhold
Sexdyretxxx

KBH i morgen. Hjælp - tak :)

Recommended Posts

Gæst

Hej.

Tror ikke du skal regne med at møde de piger, som du ser på billederne.

"model-billeder" og den måde annoncerne er skrevet på, virker ikke troværdigt.

God dag i hovedstaden

Sutte

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Sexdyretxxx hvis du har begrænset tid I kbh, så vil jeg andbefale at du vælger en GP som er velkendt, så du ikke bliver hustled. De velkendt klinkikker er et sikkert valg I min bog.

Hvis det skal være en udlansk pige, så kan du kigger efter super vicky I morgen, jungle trummerne siger hun er kommer til dk igen. Her vil du med stor sandsynlighed ikke blive skuffet. Men du skal nok være tideligt ude, hun du skal have en aftale. 

Andre bud kunne være katja fra bryggen, hun vil med sikkerhed kunne give dig en på opleveren + mere til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 5 timer siden:

@Sexdyretxxx hvis du har begrænset tid I kbh, så vil jeg andbefale at du vælger en GP som er velkendt, så du ikke bliver hustled. De velkendt klinkikker er et sikkert valg I min bog.

Hvis det skal være en udlansk pige, så kan du kigger efter super vicky I morgen, jungle trummerne siger hun er kommer til dk igen. Her vil du med stor sandsynlighed ikke blive skuffet. Men du skal nok være tideligt ude, hun du skal have en aftale. 

Andre bud kunne være katja fra bryggen, hun vil med sikkerhed kunne give dig en på opleveren + mere til.

Har du måske links til dette velkendt steder ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke personligt besøgt den pige du linker til, men Romantica har et godt ry i min bog.

Det ville overraske mig meget hvis billederne ikke er ægte, de kan selvfølgelig været touched lidt og tatoos er

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...