Hop til indhold
james bond

Sct Mathiasgade 47 Viborg

Recommended Posts

Nyt Thaisted i Viborg skulle prøves.. 

Ankom til stedet, det er i  kælderen, men der var nu pænt og rent. Sød pige tog imod og jeg blev anvist et rum.. En briks uden hul til hovedet. Men det fungerede dog. Massagen var ikke prangende, tror ikke det er det primære her, og blev da også spurgt til ekstra.. Blev enig om prisen for handjob, og hun skulle være nøgen. så jeg kunne nyde og røre hende også.. Ikke længe efter ankom flere i butikken, der var noget tant og fjas...Men hun skulle nok dæmpe dem. Kunne høre mandestemme (ikke kunder) også, og glædede mig da ikke til jeg skulle den vej ud. Ikke den diskretion jeg drømmer om når jeg er ved Thaimassage. 

Men hun fik rykket i banditten og hun havde da trukket bukserne ned... men måtte ikke røre som aftalt. Lidt skuffende.

Men manden var dog væk da jeg kom ud.

Tænkte hun havde haft en dårlig dag, og ville gi den en chance mere den anden dag. Parkerede bilen og gik om til forsiden, Her sad så en middelalderende mand i sofaen med hende og pjattede lidt... De hyggede sig, ingen tvivl. Men jeg havde ikke lyst at gå ind...Tænder simpelthen ikke på at møde andre hanner når jeg skal hygge mig. Så jeg kørte igen.

Stedet er ok

Diskretion er knap

Gentagelsesfare... Tror jeg næppe ( og dog måske, hun er en sød pige, men skidt og kanel skal skilles) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har brugt at besøge 151 (Holstebrovej 151 i Ravnstrup) en del - her kan du diskret parkere i gården - og her plejer jeg bare at bestille fuld pakke og at pigen skal være nøgen fra starten - og så plejer de at være flinke til at stille sig så man rigtig kan komme til - og der er en seng ved siden af til det mere alvorlige - belysningen i nogen af rummene kunne dog godt være bedre <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Jeg har brugt at besøge 151 (Holstebrovej 151 i Ravnstrup) en del - her kan du diskret parkere i gården - og her plejer jeg bare at bestille fuld pakke og at pigen skal være nøgen fra starten - og så plejer de at være flinke til at stille sig så man rigtig kan komme til - og der er en seng ved siden af til det mere alvorlige - belysningen i nogen af rummene kunne dog godt være bedre <3

Var der ikke også startet et nyt sted i Ravnstrup ved nummer 147 B mener jeg... hun har hvis både massage og rengøring. Men synes ikke jeg kan finde hendes annonce længere? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
james bond skrev, for 6 minutter siden:

Var der ikke også startet et nyt sted i Ravnstrup ved nummer 147 B mener jeg... hun har hvis både massage og rengøring. Men synes ikke jeg kan finde hendes annonce længere? 

Måske er hun så god, at hun allerede har faste kunder nok - synes at mange thai-steder sjældent annoncerer - og det kunne tyde på at de yder en god service og tilfredse kunder, der kommer igen og igen <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Måske er hun så god, at hun allerede har faste kunder nok - synes at mange thai-steder sjældent annoncerer - og det kunne tyde på at de yder en god service og tilfredse kunder, der kommer igen og igen <3

Jeg har fået fortalt at, det er temmelig dyrt at have en annonce i en avis. Derfor er det ikke så tit de har en i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været der.

Det er en utrolig sød dansktalende pige der møder mig. Meget slank, ca 30 år og langt krøllet hår.. Minder meget om Ann fra Suree.

Jeg spurgte om jeg kunne få sex og så, hvortil hun spurgte om jeg havde været der før. Det svarede jeg nej til (dum som jeg er) og så svarede hun: nej, ingen sex hun HJ.

Nå, men hun så sød ud, og jeg bestilte massage.

Hun giver konge god massage! dyb og tilpas hård, uden at splitte noget ad. Hun bruget en duftfri olie, som hun har til at stå i en lille skål over et stearinlys. Så den kan godt være lidt varm, når man får den dryppet på.. Men rigtig dejlig massage.

Da jeg endelig blev vendt om, fik jeg masseret brystet blidt, og hun spurgte om jeg ville have HJ.. det takkede jeg ja til.

Hun slukkede lyset (?!) og gav et udmærket HJ. Jeg gramsede lidt, men hun beholdte tøjet på.

Da jeg var færdig fik jeg lidt ekstra massage og blev budt et glas vand, og smuttede så hjem igen.

 

Der var et par andre (knabt så pæne) piger i biksen. Men ingen af dem tilbød sex sagde hun. Jeg tænker dog lidt over om hun tilbyder det, hvis jeg kommer igen, og hun er alene. Så det er bestemt et forsøg eller 5 mere værd ;-)

Jeg føler i hvert fald at jeg fik fuld valuta for min 600

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Samson.

Kan ikke finde "stedet" på Thailisten Vest. Jeg håber du sender lidt info om stedet til OD, så vi andre også kan nyde godt af hendes gode selskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Samson skrev, for 2 timer siden:

Hej Samson.

Tak for din vejledning, men stedet lå udenfor det kortudsnit af byen, som jeg havde åbnet.

Kender du andre steder i Viborg ud over Suree, hvor der er mulighed for fuld pakke, så hører jeg gerne, evt. i PM.

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 1 minut siden:

Hej Samson.

Tak for din vejledning, men stedet lå udenfor det kortudsnit af byen, som jeg havde åbnet.

Kender du andre steder i Viborg ud over Suree, hvor der er mulighed for fuld pakke, så hører jeg gerne, evt. i PM.

ja sådanne steder leder jeg også efter. der er relax på Holstebrovej i Ravnstrup, tror jeg det hedder. Hos Choc dee ringer hun efter en hvis du bestille HJ, og hende ved jeg ikke hvor kommer fra(10-15min ). Det er ikke en jeg har set andre steder. Så der må være en uudforsket ressource et sted ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...