Hop til indhold
Trofast

Alinya Vesterbrogade 29c

Recommended Posts

Jeg er ny her, men vil gerne hylde massagen, jeg er fra Vejle og er begyndt at få thaimassage jævnligt gennem det sidste årstid, der er utrolig mange thaisteder i Vejle, de fleste er det sex det drejer sig om ,så det har været svært at finde et sted hvor man kan få go massage og samtidigt få en dejlig og lidt fræk oplevelse.

jeg er godt gift og får det sex jeg skal have derhjemme, og er min kone tro, jeg er af den overbevisning at et håndjob i bund og grund er ren massage og intet andet,

jeg har været i næsten alle klinikker, og de fleste steder har det ikke meget med massage at gøre, jeg har været heldig ved Rosa wellness, men hun skulle hjem en uge senere.

jeg har de sidste 3 gange besøgt Alinya, og det er ejeren selv jeg har været ved, hun rejser forhåbentlig ikke ,stedet er lyst og lækkert, lagen,håndklæder ,hovedklæde, alt er Hvidt og bliver kylet til vask med det samme du rejser dig op, det er smart at bruge Hvidt, så er man ikke i tvivl om det er rent og ubrugt, det kniber måske lidt de andre steder.

MASSAGEN, som hun giver, er med varm olie, hun taler dansk, hun er moden, og skaber hygge, og giver en fantastisk massage, hun spørger ikke om man skal have ekstra , før hun på en eller andet måde har sørget for fuld rejsning, og det er ligeså meget samtalen hun fører som det er tilfældige berøringer.

det er blevet en industri i Vejle, men vil du ha en go gang massage og ren oplevelse så prøv dette sted, helt ærligt hvad er forskellen på at en arm, ben eller lem får massage,,,,,,,, lidt sperm men det er også alt, og DET ER EN NYDELSE,

hurra at håndværket trodsalt findes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er et fint sted, jeg har mødt mama-San, men aldrig prøvet hende, da jeg synes Pin er super dejlig. Så mama må stå på to do listen til Pin skal på ferie.

mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer lige derfra, skulle prøve massagen, som godt kan være lidt mangelfuld mange steder,,,,,,,, og det var godt,,,,rigtig godt, varm olie, varm kvinde, go snak og et gedigent hj. 

Kan anbefales 

Essif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...